d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hjælp.. > Pigeproblemer
123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 215.05
Sep 13 2011 01:01pm
Start:
Startede på htx og satte mig første dag overfor en pige, som virkede sød, havde ingen ide om at jeg skulle se mere til hende efter den dag, det viste sig så at hun skulle gå i min søsters klasse, hvilket vil sige at jeg så lige pludselig MEGET mere til hende, hvilket var perfekt, de første to uger på skole gik med at lære hinanden at kende og skrive RIGTIG mange beskeder til hinanden. Så 3 uger efter skole start læste jeg på hendes facebook væg at hun havde fået en kæreste, lad som om jeg ikke havde set det og fortsatte med at skrive med hende som om intet var sket, så en da ca. i 4 uge skrev hun "navn du ved godt jeg har kæreste på ikk?" så svarede jeg jo, men det ændrer ikke mine følelser for dig, det svarede hun så på at det kunne hun selvfølgelig godt forstå osv. men hun havde en kæreste og han var prioriteret før mig (selvfølgelig) så spurgte jeg om jeg egentlig ville have en reel chance hvis hun nu ikke havde en kæreste, det svarede hun med, at hun ikke havde stærke følelser for mig, men at hun ville være min ven. Blev meget ked af det og bad hende holde lidt afstand bare et par dage, så dagen efter kl. 6 om morgenen ca. skrev hun at jeg aldrig skulle kontakte hende mere, fordi at hendes kæreste ikke ville snakke med hende fordi hun skrev med mig.

Så efter jeg har skrevet en masse beskeder til hende om at jeg holdte af hende, og var meget glad for hende osv. men uden at hun svarede (fik et svar en gang i mellem men fuckede i det ved at skrive noget dumt) Så lykkedes det mig at bryde i gennem her i går hvor jeg skrev at jeg var ked af at jeg var kommet i mellem hende og hendes kærestes forhold (havde lige sat i samme bil som hende og hendes kæreste, fordi mig og en kammerat kørte hende hjem til hendes kæreste)

Hun skrev så "ved ikke rigtigt om du har lavet nogle fejl skulle bare lige have dig lidt på afstand i lidt tid, håber du okay \:"

så gik det ellers løs. skrev "hvad tror du selv? Sad kantinen i dag og hyggede mig og grinte med nogen kammerater, så trådte du ind og jeg gik i bagsving, jeg fik tårer i øjnene og kunne ikke grine med de andre" så fik jeg ellers smidt rigtig meget i hovedet, med at jeg løj overfor hende og at jeg aldrig skulle kontakte hende og det aldrig blev til et venskab.

Så gik det løs, jeg skrev til hende om hun overhovedet havde nogen ide om hvordan hun selv ville have det, hvis hun fik sådan en besked dumpet i hovedet på en. Og om hun tænkte før hun bare skrev eller om hun skrev i frustration. Så efter en masse sure (ked af det) beskeder fra mig fik jeg pludselig en anden besked "vil gerne være din ven, men ikke mere" så bad jeg hende finde hoved og hale i alt det pis hun havde skrevet om at jeg var en løgner osv. osv. så bad jeg hende læse den besked hvori det stod jeg var en løgner og alt hun skrev var "Hehe er mongol til sprog"

Ignorede fuldstændig den besked og spurgte om hun ville vide hvad min reaktion til den besked var? hun skrev ja og så skrev jeg, først vil jeg vide hvordan du ville have det hvis du fik den sms. Det har hun endnu ikke svaret på, men min reaktion var FUCK AF, JEG HAR FÅET NOK AF DIG OG så kylede jeg min mobil i væggen (sengens kant men sigtede efter væggen!) har dog ikke skrevet min reaktion. Er fuldstændig lige glad med hende nu, måske ikke senere, men lige nu kan hun bare forsvinde langt væk.

Min sidste besked står der "Du har ikke givet mig svar på nogen af mine spørgsmål endnu? Er du til spejder møde" (spejder møde er noget insider eller hvad det nu hedder." og at hun skulle komme med hendes mening for når hun har hørt min mening så regner jeg ikke med at hun svarer mig igen medmindre hun slår øjnene op og ser hvad hun egentlig har skrevet.

Nu har hun så hørt min mening og hun skriver stadig.. Mødte hende på skolen, hun ved hvor mit klasselokale er og hvornår jeg har fri, så hun stod lige rundt om hjørnet hvor hun vidste jeg gik forbi. Gik bare fordi mens overvejede jeg om jeg skulle have sagt hej, det gjorde jeg så, sagde hej og hun sagde hej, så gik jeg videre, da jeg næsten var hjemme hos min mor skrev jeg "Skal vi finde frem til noget eller hvad?" (ment som om vi skulle finde ud af noget med venskab? eftersom hun skrev meget i går at hun gerne ville være min ven, men ikke mere) derpå skriver hun "Du kunne da bare have sagt noget til mig på gangen da vi gik forbi hinanden" så skrev jeg "Jeg sagde hej, havde jeg intet sagt var vi bare gået forbi hinanden IGEN. Ville det ikke være em akavet situation hvis jeg ville snakke med dig, og du ikke ville? så kunne jeg stå der. Jeg ved jo intet om du overhovedet vil snakke med mig? Du svarer jo aldrig. Men vi kan da godt mødes og snakke en dag hvis du da ellers har tid?? i:" bagefter skrev jeg "Jeg vil gerne forklare mine handlinger osv. men det kræver at du er nødt til at give respons.

Hvis du gerne vil være venner så det jo lidt dumt at "skubbe" mig sååå langt væk. Og hvilket venskab hentyder du til? Man kan være venner på mange måder. Det nytter jo ikke noget at kaste små korn ud, det er nødt til at give en mening, du er nødt til at give dybere svar/begrundelser. Hvilket venskab er det du gerne vil opnå? Altså der kommer jo altid et eller andet godt ud af en diskussion, hvis vi kunne blive venner igen, så har det her på en måde knyttet stærkere bånd, og vi ved at vores venskab MÅSKE kan holde til en diskussion, for mig at se er det på en måde god start. Vil du være venlig at svare når du læser dette og har tid?"

Ved ikke hvad jeg skal gøre, har bare lyst til at fortælle hende hvordan jeg føler(det har jeg allerede gjort) men bare kramme hende og vide at hun også holder af mig, men jeg er i tvivl, jeg elsker hende så højt og har dummet mig meget syntes jeg...!!! Hjælp drenge/piger, hvad skal jeg gøre?
Member
Gold: 12,213.40
Sep 13 2011 01:13pm
Det en meget hård situation du har sat dig selv i her ven :)

Imo, så er der ikke så meget andet at gøre end at tage den face to face og snakke om tingene.
Sige du er nødt til at snakke omkring alt det her, hvorefter i personligt skal finde ud af med hinanden hvad næste træk er.
Sørg for du får sagt hvad du har på hjertet og sørg for hun giver dig respons.

Ønsker hun ikke at give dig respons skal du give hende nogle valg, hvorved hun automatisk giver dig de svar du søger :) Det svært og kan tage meget lang tid.
Jeg har selv gået igennem noget alla det her og det er ikke skide nemt, men jeg ønsker dig held og lykke i sagen! Meget trist historie at læse :/
Banned
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Sep 13 2011 01:18pm
Fortsættelse følger.
Member
Gold: 215.05
Sep 13 2011 01:20pm
Quote (TheAngel @ Sep 13 2011 08:13pm)
Det en meget hård situation du har sat dig selv i her ven :)

Imo, så er der ikke så meget andet at gøre end at tage den face to face og snakke om tingene.
Sige du er nødt til at snakke omkring alt det her, hvorefter i personligt skal finde ud af med hinanden hvad næste træk er.
Sørg for du får sagt hvad du har på hjertet og sørg for hun giver dig respons.

Ønsker hun ikke at give dig respons skal du give hende nogle valg, hvorved hun automatisk giver dig de svar du søger :) Det svært og kan tage meget lang tid.
Jeg har selv gået igennem noget alla det her og det er ikke skide nemt, men jeg ønsker dig held og lykke i sagen! Meget trist historie at læse :/

Så du anbefaler jeg snakker med hende? (jeg har aldrig haft det nemt med pige, så er nødt til at tage mig sammen og få udtrykket mig rigtigt overfor hende når det er face to face)
Member
Gold: 722.19
Sep 13 2011 01:20pm
tl;dr version?
aldrig om jeg skal læse den mur der.
Member
Gold: 2,382,304.50
Sep 13 2011 01:22pm
Quote (Headshot @ 13 Sep 2011 21:20)
tl;dr version?

Hold da op. jeg har lige læst det igennem :)

edit: Posts: 38,000

This post was edited by ZwiX on Sep 13 2011 01:23pm
Member
Quote (FasterA @ Sep 13 2011 09:20pm)
Så du anbefaler jeg snakker med hende? (jeg har aldrig haft det nemt med pige, så er nødt til at tage mig sammen og få udtrykket mig rigtigt overfor hende når det er face to face)

Ja du skal, jeg har det heller ikke så nemt og har det aller bedst ved at skrive en MEGET lang tekst at sende til vedkommende, men har også erfaret at tage den direkte over for vedkommende er langt bedre :)
Det kræver du kan snakke for din sag og være ærlig over for hende :)

Hvis du ikke kan være ærlig, eller du ikke kan finde ud af hvad du skal sige, så kan du ligeså godt lade vær med det samme
Member
Gold: 100,376.00
Quote (ZwiX @ 13 Sep 2011 21:22)
Hold da op. jeg har lige læst det igennem :)
Det mener du ikke vel? :D
Member
Gold: 0.00
Warn: 20%
Sep 13 2011 01:30pm
Quote (Headshot @ 13 Sep 2011 21:20)
tl;dr version?

Backspace havde sparet dig et indlæg.

On topic: snak med hende, helt sikkert. Måske du lige skal holde igen med all-in på love, men ordn jeres venskab først.
Member
Sep 13 2011 01:32pm
Quote (Grandebedte @ Sep 13 2011 09:30pm)
Backspace havde sparet dig et indlæg.

On topic: snak med hende, helt sikkert. Måske du lige skal holde igen med all-in på love, men ordn jeres venskab først.

At få siteret at han stadig elsker hende meget højt, er en god idé at få gjort :)
Men at få venskab ind over det er jo også vigtigt selvfølgelig.
Go Back To Dansk Topic List
123Next
Add Reply New Topic New Poll