Quote (GamerOfDK @ 1 Sep 2011 16:53)
Køb fuldt lukkede hovedtelefoner. Razer Megalodon er semi-lukkede, hvilket vil sige at de lukker lyd udefra væk, mens at lyden stadig slipper ud.
Selvom jeg ikke kan se det efter en søgning på Google (...), så er de helt klart enten åbne, eller semilukkede. Begge dele lader lyd slippe ud, mens fuldt lukkede hovedtelefoner ikke tillader det. Og det er fysisk, at de gør det. Så medmindre du har et hoved på størrelse med afrikanske skrumpehoveder, så lukker de ikke lyd ud

Ellers kan du lege lidt med mikrofonens lydindstillinger, og i sidste ende måske købe læder ørepuder til dem (Razer sælger selv nogle, men prøv at finde nogen der lukker).
Derfor man sætter mic sens ned, hvis det er tilfældet.
Jeg tror dog stadig at problemet er at softwaren mixer input og output. Måske direkte i headsettets hardware, men det er så ofte sket med helt alm headsets før også. Har endda oplevet det selv et par gange... Kan bare ikke huske hvad jeg gjorde for at komme af med det.
Og da problemet er lokalt til enkelte programmer, så er sandsynligheden jo at det er der problemet også ligger.
Megalodon headsettet HAR faktisk funktionen at sende hvad dine høretelefoner afspiller via mic'en. Så du skal tjekke alle indstillinger godt igennem. Desværre har jeg ikke et sæt selv, men der er noget du ikke har pillet ved (eller har pillet ved ;))