d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Har Et Par Spørgsmål, Ang. Headset's > ?
12Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 497.00
Aug 31 2011 07:33pm
Jeg har et Razer Megalodon headset, og er egentlig ved at være ret træt af det, pga. at når jeg hører musik så kan andre jeg snakker med på skype høre hvad musik jeg hører, og har prøvet ALT.. så overvejer om jeg skal have et nyt headset?? eller om der er nogen der ved hvordan man fixer det (har prøvet firmwire update men det virker ikke :S) men Synes næsten det er lidt spild af 1200 kr, Hvis jeg køber et andet??

Any Opinions?
Member
Gold: 1,696.00
Sep 1 2011 03:24am
Det er ikke dit headset der gør dette. Men formodentligt dit software eller indstillinger.
Member
Gold: 3,433.00
Sep 1 2011 06:20am
Kan godt være hvis headset du høre ekstremt højt musik (vil jeg tro) prøv at hør din mor eller samlever om hun kan høre musikken du høre når du har dit headset på.
Member
Sep 1 2011 06:22am
Quote (Legendsarmy @ 1 Sep 2011 13:20)
Kan godt være hvis headset du høre ekstremt højt musik (vil jeg tro) prøv at hør din mor eller samlever om hun kan høre musikken du høre når du har dit headset på.

sorry men jeg bor alene ^^ det er kun over skype, mumble, ventrilo folk kan høre min musik
Member
Gold: 3,433.00
Sep 1 2011 06:55am
Quote (Earwax @ Sep 1 2011 01:22pm)
sorry men jeg bor alene ^^ det er kun over skype, mumble, ventrilo folk kan høre min musik

Hvis der ikke er noget lyd fra dit headset som mikrofonen kan opfange så er det noget software, ved dog ikke hvad du kan gøre.
Member
Sep 1 2011 07:31am
Læste lige lidt på nettet, og det ser ud til at være et gentagende problem med megalodon headsettet.
Måske du skulle starte med at skrue ned for mic sensitivity ;) Den er utroligt høj på megalodon
Personligt tror jeg stadig at det er settings og software der fejler, for det sker uanset hvilken slags headset du har.
Sker også nogen gange for headsets der aldrig har gjort det før. Og forsvinder nogen få gange lige så mystisk igen.

Jeg ville opdatere software og gå igennem alle settings i de programmer.

Member
Gold: 2,382,304.50
Sep 1 2011 09:00am
Der kan være noget galt med dit lydkort.
Member
Sep 1 2011 09:04am
Quote (ZwiX @ 1 Sep 2011 16:00)
Der kan være noget galt med dit lydkort.

kan umuligt være mit lydkort, siden det er et usb headset med indbygget lydkort i den der volume kontrol dims der ligger på bordet :P
Member
Gold: 0.00
Sep 1 2011 09:53am
Køb fuldt lukkede hovedtelefoner. Razer Megalodon er semi-lukkede, hvilket vil sige at de lukker lyd udefra væk, mens at lyden stadig slipper ud.

Selvom jeg ikke kan se det efter en søgning på Google (...), så er de helt klart enten åbne, eller semilukkede. Begge dele lader lyd slippe ud, mens fuldt lukkede hovedtelefoner ikke tillader det. Og det er fysisk, at de gør det. Så medmindre du har et hoved på størrelse med afrikanske skrumpehoveder, så lukker de ikke lyd ud ;)

Ellers kan du lege lidt med mikrofonens lydindstillinger, og i sidste ende måske købe læder ørepuder til dem (Razer sælger selv nogle, men prøv at finde nogen der lukker).
Member
Sep 1 2011 07:31pm
Quote (GamerOfDK @ 1 Sep 2011 16:53)
Køb fuldt lukkede hovedtelefoner. Razer Megalodon er semi-lukkede, hvilket vil sige at de lukker lyd udefra væk, mens at lyden stadig slipper ud.

Selvom jeg ikke kan se det efter en søgning på Google (...), så er de helt klart enten åbne, eller semilukkede. Begge dele lader lyd slippe ud, mens fuldt lukkede hovedtelefoner ikke tillader det. Og det er fysisk, at de gør det. Så medmindre du har et hoved på størrelse med afrikanske skrumpehoveder, så lukker de ikke lyd ud ;)

Ellers kan du lege lidt med mikrofonens lydindstillinger, og i sidste ende måske købe læder ørepuder til dem (Razer sælger selv nogle, men prøv at finde nogen der lukker).

Derfor man sætter mic sens ned, hvis det er tilfældet.

Jeg tror dog stadig at problemet er at softwaren mixer input og output. Måske direkte i headsettets hardware, men det er så ofte sket med helt alm headsets før også. Har endda oplevet det selv et par gange... Kan bare ikke huske hvad jeg gjorde for at komme af med det.
Og da problemet er lokalt til enkelte programmer, så er sandsynligheden jo at det er der problemet også ligger.

Megalodon headsettet HAR faktisk funktionen at sende hvad dine høretelefoner afspiller via mic'en. Så du skal tjekke alle indstillinger godt igennem. Desværre har jeg ikke et sæt selv, men der er noget du ikke har pillet ved (eller har pillet ved ;))
Go Back To Dansk Topic List
12Next
Add Reply New Topic New Poll