Quote (madswm3 @ 4 Feb 2011 21:24)
PS3 > failbox
failbox, hvad snakker du om? (ps3 fanboy)
men altså.. jeg har dem begge og jeg er mere til xbox, måske fordi jeg havde den først osv..
Men ps3 har nogle fede spil, god of war, uncharted begge to fede spil, men de er mest singleplayer, jeg er mest til multiplayer og imo så har xbox nogle meget mere fede multiplayer titler, som Gears of war (3'rn kommer snart, det bliver epic) og Halo.
det er gratis at spille på ps3 det er nice nok, men connection er altså ikk for god nogle gange, og der er lag osv, hvorimod xbox, der betaler du de her 3-400 kr for et år, men så er det langt mere stabilt!
på xbox kan du også party invite folk, lidt ligesom på skype og sidde og snakke sammen med idk op til 8 personer eller mere, det kan man ikke på ps3 og der er det kun inde i selve spillet man kan snakke, på xbox er det i mens du er på dashboard, ser film, prøver en demo etc..
ps3 har blueray, det har xbox ikk, det er self et plus, og exclusive titles til ps3 som gow, uncharted osv har bedre grafik ind nogle spil til xbox kan få, men spil som call of duty osv er helt det samme grafik til begge konsoler, og det er hellere ikk fordi xbox ikk har nogle flotte spil, det har de!
tjae ved ikk hvad jeg mere skal sige, men imo køb en Xbox 360 Slim!
Nåår ja, syntes controlleren til xbox er bedre..