Quote (MrLennon @ 26 Nov 2010 21:33)
Jeg kan fortælle dig så meget at det værste der kan ske er at du bliver lidt dårlig, kaster op og går kold.. og så er du frisk dagen efter..
Hash er ikke farligt efter min mening, jeg ryger det selv dagligt, og vil højst sandsynligvis blive ved til jeg stiller træskoene, jeg kan ikke se det dårlige ved Hash og dens virkning..
du helt slidt, der er langt farligere bivirkninger.
Quote (Mo4NL @ 26 Nov 2010 20:19)
Nogen der kan forklare mig hvad det værste der kan ske ved at ryge hash?
har aldrig prøvet det men vil godt

Nogle måde man kan teste om ens krop kan tåle de stoffer der er i?
Ikke alle oplever det negative bivirkninger, for størstedelen af dem der ryger sker der ikke noget, men det variere også meget fra person til person, og kan være afhængig af din psyke.
Hvis du har meget dårlig psyke i forvejen, så lad være, men det er jo op til folk selv.
''
Psykiske virkninger og skader
Der er stadig i dag diskussion om hash kan medføre direkte psykose. Men man mener at hash kan fremme latente (skjulte) psykoser hos særligt udsatte. Symptomerne er da forvirring, paranoia, syns- og høre-hallucinationer, uro og angst. Psykoser kræver behandling. De varer typisk ca. 2-5 uger, men kan komme igen. Hash kan måske også udløse psykisk sygdom eller forværre mulighederne for at behandle en psykisk sygdom.''
- her er der en hjemmeside der nok kan beskrive alle tingene bedre end nogle af os kan:
http://www.uturn.dk/content/dk/facts%5Fom%5Frusmidler/hash/bivirkninger%5Fved%5Fhash, hvis du bare googlede ville du have det.
Personligt ser jeg ikke noget dårligt ved at ryge og har selv haft røget siden 8 klasse, ca 5 år, det eneste negative jeg er begyndt at opleve nu er problemer i forhold til at huske særlige ting, især omkring skolen, derfor prøver jeg at lade være.
This post was edited by Sometimes on Nov 26 2010 06:00pm