Jeg føler ikke at min computer leverer den ydelse som den burde. Mere præcist; jeg burde have væsentlig højere Fps i spil såsom World of Warcraft.
Til jer der spiller det, så har jeg en Fps på cirka 23-28 i Dalaran, og det er med medium settings, cirka, uden andre spil kørende.
Har følgende specs:
- AMD PHENOM II 965 (4x3.4ghz) 8MB CACHE (BLACK EDITION) (AM3)
- GIGABYTE KVALITETS BUNDKORT 770TA-UD3 (AM3 & DDR3)
- Radeon HD5850 1GB DDR5 GRAFIKKORT (2x DVI, 1x HDMI, 1x DISPLAY PORT)
- USB 3.0, SATA3 (600), ESATA, FIREWIRE, GIGABIT LAN OSV...
- 500GB HARDDISK, 7200RPM (WD)
- 4GB DDR3 1333MHZ KINGSTON RAM "DUAL CHANNEL"
- 24x SATA +/- OG DVD-RAM DUALLAYER DVDBRÆNDER (SONY)
- 750W GAMER STRØMFORS, 17DB
- KABINET ECCO-CASE
- ORIGINAL TEMP-STYRET AMD CPUKØLER M. KOBBER HEATPIPES Mine specs er rimelig gode, og sammenlignet med folk jeg skriver med online og folk jeg kender, så forstår jeg ikke hvorfor min pc ikke leverer mere?
Ville have lidt mere ydelse, så jeg... Fandt en guide om hvordan man Overclocker sin CPU, hvilket virkede meeeget komplicert og risiko-fyldt, så jeg kastede mig over en guide til at Overclocke mit grafikkort.
Kom til et punkt hvor jeg skulle Downloade og køre PowerStrip til at Overclocke mit grafikkort. Men uanset hvor meget jeg skruer op, eller ned for Memory Clock og Engine Clock, så sker der absolut INTET med min Fps i WoW.
Jeg starter med at åbne WoW, checker min fps ved et givent sted, med givent belastning, jeg ændrer Memory Clock forsigtigt, jeg gemmer indstillingerne, og åbner mit spil igen, intet sker med min Fps, derefter gentager jeg det hele, dog skruer jeg lidt mere op for Memory Clocken - intet sker med min Fps.
Prøver at skrue helt ned for Memory Clock og Engine Cloc - intet sker.
Skruer helt op for begge - intet sker.
En jeg kender fra den anden ende af landet, kører på lavere specs, dog har han betydeligt bedre Fps end mig.
Håber at der er nogle derude der kan hjælpe

- Jeg er lidt lost, dels fordi at min computer yder lavt, og dels fordi at jeg ikke kan OC min pc - eller finde ud af det
This post was edited by xz-master on Mar 20 2010 10:22am