d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk >
Poll > Verdens Bedste Fodboldspiller?
1238Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Retired Moderator
Gold: 150,679.00
Trader: Trusted
Aug 24 2009 04:26am
Når i vælger hvem i synes er den bedste fodboldspiller nogensinde, så vælg det ud fra hvem i synes der var/er den bedste fodboldspiller da han spillede sin allerbedste. Det behøver altså ikke være over en masse år, bare den der simpelthen har spillet det smukkeste fodbold.

Jeg har valgt Ronaldinho som den bedste fodboldspiller nogensinde. Han spiller ikke så godt længere, men da han var i Barcelona synes jeg han spillede det smukkeste fodbold jeg nogensinde har set og han kunne gøre ting ingen andre kan og nogensinde vil kunne lave.
Ronaldinho = Guds gave til fodbold! :D
Member
Gold: 0.00
Aug 24 2009 04:37am
Jeg har valgt Zidane :) har altid synes han var den bedste :)
Men af folk der stadig spiller fodbold er det nok Messi..

- Og ja Ronaldinho må lige komme op på sit gamle neveau som han havde i Barcelona
Retired Moderator
Aug 24 2009 04:38am
Quote (jacobsen-the-hero @ Mon, 24 Aug 2009, 12:37)
Jeg har valgt Zidane :) har altid synes han var den bedste :)
Men af folk der stadig spiller fodbold er det nok Messi..

- Og ja Ronaldinho må lige komme op på sit gamle neveau som han havde i Barcelona

Zidane er nok også den eneste fodboldspiller nogensinde der har kunnet drible 2-3 mand i gå tempo xD

Member
Aug 24 2009 04:41am
Quote (Markos. @ Mon, Aug 24 2009, 10:38am)
Zidane er nok også den eneste fodboldspiller nogensinde der har kunnet drible 2-3 mand i gå tempo xD

Netop :D Manden er jo for sej..

http://www.youtube.com/watch?v=A25lR3byOPo

Spiller du også selv fodbold Markos?
Retired Moderator
Aug 24 2009 04:43am
Quote (jacobsen-the-hero @ Mon, 24 Aug 2009, 12:41)
Netop :D Manden er jo for sej..

http://www.youtube.com/watch?v=A25lR3byOPo

Spiller du også selv fodbold Markos?

Tjaa.. Han "kun" spillet fodbold i små 13 år nu.. ^_^ Men ja, det var så sjovt at se ham spille i Real Madrid til sidst i sin karriere. Han kunne simpelthen ikke "overskue" at løbe så meget, men han var stadig genial.

Member
Aug 24 2009 04:46am
Quote (Markos. @ Mon, Aug 24 2009, 10:43am)
Tjaa.. Han "kun" spillet fodbold i små 13 år nu.. ^_^ Men ja, det var så sjovt at se ham spille i Real Madrid til sidst i sin karriere. Han kunne simpelthen ikke "overskue" at løbe så meget, men han var stadig genial.

Okay :p
Jeg har også selv spillet 13 år :D startede da jeg var 5 år gammel :)
Kan ikke få nok af sporten :) det en genial måde at holde sig i form på xD
Member
Gold: 13.37
Aug 24 2009 04:48am
Bliver simpelthen nødt til at spørge dig hvor Laudrup er.

Han betød mere for Barcelona end Ronaldinho nogensinde vil betyde for noget hold.

Hans bund niveau var meget højere, Ronaldinho kunne 2 tricks med en bold, men løftede ikke holdet hvis det ikke gik godt for dem.

Virker som om du bare har taget de navne som du kender fra fodbold blade eller noget.

Er alt for mange rigtige gode som mangler, og så er navne som Ronaldo, Ronaldinho og Zidane på listen.

De var gode på deres tid, men kommer aldrig op på samme niveau som Maradona, Pele og Laudrup.

Kan se, du måske ikke var så gammel dengang Laudrup spillede i Spanien, men synes du burde have undersøgt det lidt mere.

Har valgt at stemme på Messi, da han er verdens bedste lige nu, og formentlig vil fortsætte sin udvikling og blive bedre end alle.

Quote (Markos. @ Mon, 24 Aug 2009, 12:38)

Synes du bliver nødt til at se nogen film med Laudrup, Zidane er langt fra hans niveau.

Desuden foregik det meste fodbold dengang Pele spillede i gå tempo jo.

This post was edited by AnsuZ on Aug 24 2009 04:49am
Member
Aug 24 2009 04:49am
Quote (AnsuZ @ Mon, Aug 24 2009, 10:48am)
Bliver simpelthen nødt til at spørge dig hvor Laudrup er.

Han betød mere for Barcelona end Ronaldinho nogensinde vil betyde for noget hold.

Hans bund niveau var meget højere, Ronaldinho kunne 2 tricks med en bold, men løftede ikke holdet hvis det ikke gik godt for dem.

Virker som om du bare har taget de navne som du kender fra fodbold blade eller noget.

Er alt for mange rigtige gode som mangler, og så er navne som Ronaldo, Ronaldinho og Zidane på listen.

De var gode på deres tid, men kommer aldrig op på samme niveau som Maradona, Pele og Laudrup.

Kan se, du måske ikke var så gammel dengang Laudrup spillede i Spanien, men synes du burde have undersøgt det lidt mere.

Synes du bliver nødt til at se nogen film med Laudrup, Zidane er langt fra hans niveau.

Desuden foregik det meste fodbold dengang Pele spillede i gå tempo jo.

Hej Ansuz :) fandme langtid siden :p
-Jeg tænkte godt nok også på hvor laudrup blev af på den list der..
Men synes stadig Zidane er en tand bedre
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 24 2009 05:31am
Jeg har valgt Ronaldo af simple grunde:

Da jeg var mindre og gik meget op i fodbold, var Ronaldo mit idol - jeg græd mig selv i søvne da han fik en skade.
Da han så var klar igen til VM 2002, viste han verden, at han hører til i Hall of Fame. Han var guld værd,
og var en meget stor del af Braziliens sejr.

Pele og Maradona er begge legender, men det er Ronaldo også i mine øjne.

Member
Gold: 575.00
Aug 24 2009 05:32am
Sorry guys, men fodbold (fra min side), er en latterlig sport. En vis uintelligenthed hæmmer umiddelbart fans, og visse tilråb følger med. Ikke fordi dette topic omhandler holigans på nogen måde! No disrespect til jer der mener fodbold er absolut genialt, jeg forholder mig bare modsat :rofl:

(Skulle sgu ud med det) :P
Go Back To Dansk Topic List
1238Next
Add Reply New Topic New Poll