Quote (thesadman @ Dec 23 2010 07:16pm)
ιδιος και απαραλλαχτος ! xaxaxaxaxxaxaxa love you

mporei kapios na ine leei malakies opos egw.. ala meres teties idika an exei kapios gene8lia den milane etsi..
mono epidi to paidi fenete opos ta arxidia mou aksirista k zigiti ta 8plasia apo emena ka8ete k flamari atoma pou den ta pai..
sigrini atoma apo ena duel.
genika giafton osoi den kseroun PVP den ine giafton sosta atoma..
apla ftwxia k pikra blepw.. ena paidi pou leei oti exei pai Amsterdam & Frankfurti, k leei pos kserei k tous Hells Angels den ka8ete na milai etsi..
exei pi pragmata pou ta zw irl ka8e mera, k ka8e pragma pou leei einai ena psema..
gia mena vsk sta paparia mou..
k sou to exw ksanapei theo..
stin fl sou mporei na eisai kapios.. come back to Reality pls..
mono i fl sou se briskei astio...
apla exeis parenoxlisis paidiou 8xronon.. kopse ligo to xorto.. otan pineis sou anebazi tin oreksi sto faghto.. krima re pousth mou digizis 250 kila..
mou bazeis Fake pictures apo katerina k malakies pou teties gkomenes oute enas Martakis den bgazei, tha tis bgaleis esi o Golum?
comeback to Reality..
peires ena 8-4 i an 8imame 9-4.
peire o dim ena 5.0 ?
peire o nick ena 3.0 ?
apo ekei na fantastite to poso noobs eistai k se duel genika esi k o dim gt me ton nick den exw kanena prob, ala toso noobs na xanete k apo ton Twister se svs opos ta akouo.. krima re gmt..
an iparxi pio megalos noob se svs ( pou leei no hf ktlp. ) apo emena tlk einai mono o Twister..
k tou ponai epidi to miso grc eide zb Arreat 200/6 tzampa.. na aftos omos pou prepei na plirwsei..
tou efaga ton m8? to acc akoma den exi piraxti kan..
an eitane sostos na paradaixtei oti o les pige na fai ton bobas k emena mazi.. tha ta edina pisw.. ala na ta logia mou..
siga siga ola tha bgoune stin alh8eia..
mporw na sas pw enan enan ti kanete k pos.. k pioi eistai.. epidi egw asxoloume me atoma pou asxolounte me emena..
kai an egw exw 3-4 multi theo ksereis posa exeis esi... ksereis esi kalitera..
This post was edited by Feminine on Dec 23 2010 12:34pm