Quote (eVo_Greece @ Nov 29 2009 04:09pm)
oso afora ton Nick den kserw pws kanei duel, prepi na kano mazi tou gia na pari to respect mou..
me ton dim tha goustaro pali duel epidi ine 100% better apo ton Greece kai den to perni epano tou idi exi ton sebasmo mou..
oso afora ton greece, panta nikouses me ligi diafora ixes 2k life parapano, katarxin esi usaris 9x 45aria egw 9x clean usaris 9x 20/5 exw 9x20life (vs foh)
panta me 200 life to poli na se afina ! apla kseris oti ama ebasa ta 45aria tha isoun down.. giafto egw sou leo fobase..
kai 8imame ixes pi to kalo duel telioni panta 5-4 kai egw me anti perf vs perf gear se pira 4 kills..
aaa re nooba ! to 8ema den ine den xerw na paizw to 8ema ine den exw ta fg's na apotelioso ton greece mia gia panta...
mesa sta tvts mpeno me ton v/t kai mou lene gz..
kai otan rotas sta channels pios ine o n1 v/t den akous pote "Greece"
kai episis , vs no exile kai malakies ola ine BM!
opos leei k o panos tote ta items gt iparxoun?
to thema xsereis pios einai?oti ego den epizhto to respect to diko su!
to respect apo ekei pu prepei na to paro to exo parei
apo duellers pu apla an peis to onoma tus sto duel ground tus xserun oi pio kaloi eos kai oi mfer!
exo parei respect kai exo apodeixsei pios eimai se clan members apo clan opos wep kati pu esu den xsereis profanos ti einai!
plus opos su eipa den fovame kanenan!to an eimai kaluteros apo esena to exo apodeixsei sto parelthon otan se piposa akoma kai se duel vt vs necro pu tha eprepe na to pareis 5-0!kopse to show off se mena kai genika edo dioti polu apla oloi xserun pios eimai ego kai pios eisai esu!
fetos egine 1n1 ladder tour!xsereis pio einai to spot mu?tha su po ego gt den exeis clue!
#2 se 15 duellers