Quote (eVo_Greece @ Mon, Aug 3 2009, 04:14am)
Gia osous exete akousei etimazi o Foxmulder mia new Greek Clan.
San megalos fan tou Clan game play kai tou dia i8ela na anakinoso otan se liges meres tha anixti to greek Guild.
to mono pou prepi na kanete ine
#tha litirgoume opos ka8e guild , entrance fee own ranks kai i ladder slashers players (4free pou 8a prepi na fernoune kai Guild points)
#den tha zitiso/ume pote fg apo kanenan sas gia to guild , opios 8a 8eli na dorisi gia member slots etc efxaristos.
#den tha iparxi flame/binelikia etc mesa sto guild ( Guild Chat)
#den 8a iparxi guild leader oloi 8a imaste ena.
#to guild tha ine elliniko.
apoklio apo aftin tin stigmi members me onomata : itson , "eGc-Tag" , [B]firebreath , carnil . na kserete oti i pio moli edw imaste ta koroida apo afton ton atomo epidi den imaste oi "Pro Duellers" kai ntreponte gia tous perisoterous.
#8a exoume events ofc. ( TVT Tournaments , Ladder Slasher , Ironman ktlp. )
#8a imaste etimoi gia to 6 Ladder Season.
kai osi kanoun "Hate" kai den goustaroun na diabasoun kati tetia , tous parakalao egw o eVo na min postaroun edw gia na xalasoun tin oreksi mas. idika exw bare8i ta pio polla atoma.
kai opos ime kai opos na ime den 8elw postatere edw mesa, tha to sebomouna para poli.
me liga logia 8elw na sebastite ti prospa8o na kanw.
osoi 8a 8elisoun na ginoun members :
Entrace Fee : 75 fg
Own Rank : 250
Ladder Slasher : Pistebw pos me 1guild point kala 8a ine

4 free!
tha anakinoso otan anixti to guild tis epomenes imeres
Thanks ! Dimitris[/B]
ahahah pisteues pote oti ego tha ekana request se tetoio guild^^
ego palikari mou beno se private guild
2 to na prospatheis na kaneis greek guild kai na apokleeis tu misus user einai hlithio^^
kai 3 to na vazeis 75 fg fee einai vlakodes dioti apla oi pio polloi den exun 75 fg kai deutero efoson kaleis tus ellhnes na shmetasxun prepei na einai free