Quote (eVo_Greece @ Fri, 19 Jun 2009, 02:09)
@ Carnil
File oso afora to Elliniko likio etc, Pannelhnies exw idi bgali arista, File egw me tous dikous mou ba8mous mporo na paw kai sto Hardward ama ixa lefta,
Ofc menoun edw i Goneis mou, ofc doulebw se 2doulies, ofc me plironi to elliniko kratos epidi spoudazw ekswteriko, ofc episis kai to Germaniko,
spoudazw Logistis, file den mporis na mou tin pis emena sto real life, ela mia mera edw stin Gitonia mou na dis pos zei edw o kosmos, na doume ama tha anteksis na glitosis apo provlima, tha me rwtas kala re evo pos mporis kai zeis se aftin tin kinonia toso irema?
lol, esi twra mas to paizeis Filosofos otan ma8eneis kati ta paidakia ekei, file stin Ellada kai pannelinies na min perasis iparxoun ta Iek, etc. kai tetia. ela edw na doume an tha mporesis na kanis tpt.
to problima ine kserw na milao 2 glwsses pentaka8ara, kai episis kserw na milao ta agglika oso to apeti i doulia mou.
egw apo paidi doulebw kai stekoma sta podia mou, kai episis otan gamao pao kai episis na katouriso, esi gamate toso poli pou ksexasate pos na katebasete ta pantelonia sas na katourisete.
mpori na ise morfomenos ala file aftos pou tha bgazis esi ton xrono pistepse egw tha to bgazw ton mhna kai oute, gt eki pou zeis iparxi mono zoi gia na zisis oxi gia na epizisis.
egw file otan paro to xarti mou tha to doulebw sta dipla pou leme etsi gia eksipiritesi gnoston tou mpampa mou etc.
file ime 19 xronon kai pistepse me exo ma8i na sevomai kai na min ime pio kiriolektikos me atoma apoti iste eseis.
ama 8eleis na se sevonte dikse sevasmo, oxi opos o Random nick kai theo pou ine gozu sto duel. arxidia 2 ine, 8es na mou pis oti paizeis longer apo mena?
file egw apo 1.07 paizw dia , thes na pame se 1,09 Version na paiksoume BM bow vs Bow? otan epeze to mV sto 1.09 me ton Satan leader i to mS me Price kai eVo isastan Unknown.
kanate mia eternal gays of the crap kai to paizete n1.
isaste to pio megalo lol pou exw di stin zoi mou.
mpori na iste Cool kai na sas ipostirizoun oloi edw mesa epidi exete pio poli Time sto GRC.
ala to na me ipostirizi mono o mitsos mou ftani.
to SvS mas elikse etc opos les? pame Zaka Vs Zaka ? e?
paizeis me lt kai Hf vs Bowazon.
na sou pw kati gia mena i Bowazons ine > ALL < Char sto dia.
kai i kaliteres pou exo di stin zoi mou legonte
Striker , Failan_eVo , Satans , kai Afraid.
i pio Crap i eGc. gt ama 8imame kala pote den exw xasi apo tin Bowie sou.
exete filarkia mediators ktlp, ala na sou pw kati den me niazi gt to Dia den kani na to sigrinis me afto to site, omg.
ama psaxis olo to Battle.Net panta ipari kapios kaliteros panta.
kai oxi osi pane mono sto Op Lad-PvP.
kai pote min ipotimas ton allon, egw mpori na ime kai se kamia fl sas ... Believe me..
kai oso afora ton Nick, GO DELETE ur acc Random!
kai pls Bgalte ta TMC.
dim ilikrina den to perimena apo esena na mou pas kontra, kseris kati gamo ton theo kai ton nick kai mazi tin eGc.
ala egw panta elega ise oli gtp ektos apo sena kai Tns.
Welcome to my SHitlist.
ka8ome edw kai akouw ti ka8e malakies pou leei o Theos kai etc.
ofc ine o Tlan enas apos tous kaliterous druids sto ladder.
afou aftos ine o Best apo lad-pvp.
etsi den les osi ine gozu ekei mesa ine i Best e?
LoL.
#1 de peira to meros sou
apla eipa tin alithia na mi se peirazoun 10 atoma kanoun san tous kai kala magkes pou peirazoun ta mikra paidakia sto dromo
eisoun monos sou kai asxeta an efteges h oxi den einai kalo na se kanoun flame 5+ atoma
kai stin teliki den eipa oti exeis dikio oute se uperaspistika apla eipa ksekolate me ton evo giati pefti toso spam edw sto jsp pou enai anofelo ayto enousa
btw evo an vazeis tin afraid apo tis gozu amazons tote den exeis dei tin Now na vlepes diafora h now eitan gosati amazon
peri 1.09 version eixa pali polu kalh amazon alla noob stats mono gosata items eixa 1.07 bugged gaze 2 sox bugged stormshield 4 sox Ithbow Bug belt full 3-20-20 inventory
amfivalw an o dim kai oloi oi gosades eternal gay clan xaaxxa gosato exoun dei pote tetoia items++ polla pou eixa alla varieme na ta grafw ola