d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Ελληνικά > Enigma Of Peace
Prev134567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 2.50
Warn: 20%
Jan 9 2011 12:19pm
Quote (Hacked @ Jan 9 2011 10:49am)
apo pote to join date sto d2jsp.com pezei rolo pote arxise kaneis na pezei/asxoleite me d2?
d2 pezw apo 2001 kai jsp apo 2009. (prin kan arxisei ladder) ^^
me to poser ennow apla poser. den xriazete na zilepsw items apo allon.
kai stin erwthsh m den apanthses. ama thes na milas gia game mechanics psaksto prwta kai meta mila m.

tespa t teliwnw edw
peace

loipon xD..
to proto ladder itane December 2004.. (epidi 8imame ixa kani to Assos) paizei rolos k 2005 Jan-Mar.
ala 8imame eitane xeimonas.. also lew gia to 1.10 lad...

prin apo afto 8imame den ipirxe lad since 1.08.. gt mia zoh sc/hc mporouses mono na dialeksis..
egw se aftin tin selida ipirksa k melos to 2003 me to username bwab/Emporio.. twtes afth i selida itane selida gia diablo2bots k Scripts..

parakatw.. epidi ex8es milousa me ena palikari apo to lewt xaramisa 3wres tis zohs mou gia na akouo ti mou leei enas blakas...
ta items einai import, ftiaxnonte me ta savedata tou game.. k mou eipe kati sxinika..

mpenis sto game 5lepta kanis save bgenis ksanampenis, pas pernis to savedata apo to Europefolder to steleneis se m8 mpeni sto diablo aftos..
esi petagese prin me rollback gia na min gini save mpeni aftos k kani rollback tin enigma.. ksana sou steleni to savedata to kanis paste k ksanampenis
poulas to item stin akara to ksanapernis.. poulas k ta runes k ta ksanapernis.. i enigma exei 3 soc free k einai atm ena bug.. pou to dokimazo twra edw k 4wres..
k i runes prepei na einai perm, ama tis poulas k den mporis na tis ksana agorasis simeni einai unperm..

episis kita alo kolpo.. agorasa mia bugged belt unperm, k mou tin ekane perm xD

osoi mporesoun na kanoun kati me afto pou egrapsa gia ta hybrid good luck.. ama balete jewels/ala runes to rw eksafanizete prepei na iparksi kainourgio rw gia na bgi to ID!
ta Hybrid den einai Import.

-- Rings/Amulets/Circlets --

Char: lvl 67 - Hell - Editor - Gateway Editor -- k to Unknown Programm.. ( k afto me to savedatas ginete)

Einai import (Rings/amulets/circlets), k to gt den kanoun kalytera items einai epidi parapano den PAI !

pantos to palikari mou eipe afou psonisa gia 450$ kati pragmata gia kati palikaria...
etsi ginonte, den to exei kanei ala kserei pos to kanei to team tou...

450$ ksodepsa k den pistebw na mou eipe malakies !
k mou ekane k dwro 7x 45aria pc

li8ike to 8ema sas ! k min akouso pali malakies gt etsi einai

This post was edited by ROM on Jan 9 2011 12:21pm
Banned
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Jan 9 2011 12:28pm
Quote (ROM @ Jan 9 2011 06:19pm)
loipon xD..
to proto ladder itane December 2004.. (epidi 8imame ixa kani to Assos) paizei rolos k 2005 Jan-Mar.

prin apo afto 8imame den ipirxe lad since 1.08.. gt mia zoh sc/hc mporouses mono na dialeksis..
egw se aftin tin selida ipirksa k melos to 2003 me to username bwab/Emporio.. twtes afth i selida itane selida gia diablo2bots k Scripts..

parakatw.. epidi ex8es milousa me ena palikari apo to lewt xaramisa 3wres tis zohs mou gia na akouo ti mou leei enas blakas...
ta items einai import, ftiaxnonte me ta savedata tou game.. k mou eipe kati sxinika..

mpenis sto game 5lepta kanis save bgenis ksanampenis, pas pernis to savedata apo to Europefolder to steleneis se m8 mpeni sto diablo aftos..
esi petagese prin me rollback gia na min gini save mpeni aftos k kani rollback tin enigma.. ksana sou steleni to savedata to kanis paste k ksanampenis
poulas to item stin akara to ksanapernis.. poulas k ta runes k ta ksanapernis.. i enigma exei 3 soc free k einai atm ena bug.. pou to dokimazo twra edw k 4wres..
k i runes prepei na einai perm, ama tis poulas k den mporis na tis ksana agorasis simeni einai unperm..

osoi mporesoun na kanoun kati me afto pou egrapsa gia ta hybrid good luck.. ama balete jewels/ala runes to rw eksafanizete prepei na iparksi kainourgio rw gia na bgi to ID!

Char: lvl 67 - Hell - Editor - Gateway Editor -- k to Unknown Programm.. ( k afto me to savedatas ginete)

Einai import (Rings/amulets/circlets), k to gt den kanoun kalytera items einai epidi parapano den PAI !

pantos to palikari mou eipe afou psonisa gia 450$ kati pragmata gia kati palikaria...

Me ton erxomo tis 1.10 irthe to prwto ladder season
oso gia t "kolpo" p les me t hybrid rws m fenete moufa. alla an ontws pianei gl getting one ^^

This post was edited by Hacked on Jan 9 2011 12:29pm
Member
Jan 9 2011 12:31pm
Quote (Hacked @ Jan 9 2011 07:28pm)
Me ton erxomo tis 1.10 irthe to prwto ladder season
oso gia t "kolpo" p les me t hybrid rws m fenete moufa. alla an ontws pianei gl getting one ^^

ipirxe omos ladder list stin 1.08 / 1.09 k osous 99arides k an ixa pote den eixa mpi lol
Banned
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Jan 9 2011 12:31pm
Quote (ROM @ Jan 9 2011 06:31pm)
ipirxe omos ladder list stin 1.08 / 1.09 k osous 99arides k an ixa pote den eixa mpi lol

a milas gia tin lista.
paso.
Member
Jan 9 2011 12:41pm
Quote (Hacked @ Jan 9 2011 07:31pm)
a milas gia tin lista.
paso.

ye
Member
Gold: 8,380.00
Jan 9 2011 03:55pm
Quote (ROM @ 9 Jan 2011 21:19)
loipon xD..

den uparxei periptosi na ginete toso eykola

katarxas to prwto akuro einai sto otan tin poulas stin akara pws exei free 3 sock epidi tin poulises stin akara kai epidi esteiles to save data se allon kai ekanes roll back kai ton eauto sou kai to item kai tis runes??

me tin kamia de paizei na ginete toso eukola

katarxas auto me to save data einai xilio dokimasmeno de pisteuw na ginete

alla an odos ginete kai kanoume kati lathos tote de kserw

pados auto me ta free 3 sock otan tin poulas stin akara de mou kolaei me ta free sox egw pisteuw kapoia alli poustia kanoun

This post was edited by M1tsos on Jan 9 2011 03:56pm
Member
Gold: 184.00
Jan 11 2011 04:08pm
Iparxoun akoma atoma pou dinoun gia "Diablo 2" toso megala posa gia pixels? omg
Member
Jan 11 2011 07:07pm
Quote (Maikeru @ 12 Jan 2011 01:08)
Iparxoun akoma atoma pou dinoun gia "Diablo 2" toso megala posa gia pixels? omg

kiomws

exoun vgalei kai mia gosati shield pou tin dinoun sta site me 499.95 eleos diladi kai kserw oti o Cosmetics@ jsp tin agorase authn eleos

opws kai kapoios allos agorase kai exei tin enigma kai to bow

to opoio bow to kane trade mazi mou gia fg :)

This post was edited by M1tsos on Jan 11 2011 07:08pm
Member
Gold: 184.00
Jan 11 2011 07:18pm
Kali fasi tote na kanei i Blizzard ena non ladder reset na xathoun ola ta omorfa bugs !! kai ta 500 euro mazi :D
Member
Jan 11 2011 07:36pm
Quote (Maikeru @ 12 Jan 2011 04:18)
Kali fasi tote na kanei i Blizzard ena non ladder reset na xathoun ola ta omorfa bugs !! kai ta 500 euro mazi :D

den einai 500 euro

einai 499.95 dollaria vale oti to site sigoura tha kanei discount se megala posa + oti opoios agorazei tetoio item simenei oti agorazei taktika

opote tha to parei sigoura me kapoio 25-30% discount diladi sta 380 $ h kapou ekei

380 $ einai peripou 300-320 euro kapou ekei

opws kai na xei tosa lefta pleon einai polla lefta gia na dwseis gia ena 10 xronwn + game

This post was edited by M1tsos on Jan 11 2011 07:36pm
Go Back To Ελληνικά Topic List
Prev134567Next
Add Reply New Topic New Poll