Quote (firebreath @ 19 Feb 2010 12:29)
massive rage exeis kanei auth th stigmh ahahahahah beneis profile!
h fash h kalh einai allh oti les emena arrwsto zoo me ta games xDDDDDDDD
pu exo na bo d2 pano apo 1.5 mhna as pume pu to jsp mono to xrhsimopoio otan eimai sth duleia xDDDDDDDDD
ta fg pu eixa ta exo moirasei dexsia aristera se kosmo pu mu zhtaei XD
eisai dhmosios upalhlos aka epop..opoios exei paei fadaros xserei ti shmainei epop..
kai sth pragmatikothta o kolhmenos me ta games esu eisai..kai tha po monaxa 1 pragma to opoio tha dosei kai stus allus na katalavun ti kai pos^^
prin ligo kairo eixes pei sthn emma dld th yvaine na se valei pano apo emena sth friend list ths kai oti kai kala thn eipa putana xDDDDDDDDDDDDd
dld poso kamenos eisai pes mu?na les se akuro atomo oti to eipa putana meso internet ahahahhahaha gia na deixseis oti eisai "o kaluteros ths filos"
nuff said gia to pion su..back to silent mode..
kai mhn arxiseis ta rage pali dioti exo arxisei na skeftome genikotero xsebrostiasma me polu perisotera pragmata pu xsero
giati pada tis klostes tis kaneis trixies??
eimai EPOP MOUSIKOS VLAKA E VLAKA rota sto strato ti tha pei Stratiotiki mousiki na sou poune kameno orgio
pame mia triti vrady se vradia opliti kai ksanampenoume mesa pempti h paraskeyh analogos mpenoume mesa 8:30-9:00 to prwi pou oloi oi upolipoi mpenoun 7:30
kai feygoume stis 12:30-13:30
vlaka e vlaka oso gia tin ema tin klosti tin ekanes trixia
tis eipa giati me exei emena kato apo esena afou egw tis exw ferthei para ma para polu kalitera den tin eipa oti tin eipes poutana h kati tetoio an kai to exeis pei ap oso thimame sto parelthon otan mas edeixne fotos tis pou eitan me magio kai tetoia thimame tin eixes pei alla den tis eipa oti to eipes pou kai na to eipa giati de thimame to eixes pei
pou kolaei to an exeis fg h an eixes ??
de me noiazei ti exeis ti den exeis
kai nai eisai arrwsto zwo otan gurnas kai mou les de goustarw na maste filoi epidi eipes oti isos usarw haxk
kai sou eipa isos oxi oti usareis kai gurises kai eipes stous allous oti eipa oti usareis
gia na deis poso vlima eisai omws to isos usareis to ekanes NAI USAREIs
MALliarh arkouda orthia pane ksurise kamia trixa
This post was edited by M1tsos on Feb 20 2010 10:51am