Quote (eVo_Greece @ Sat, 12 Sep 2009, 21:59)
1# Ise kai paramenis floros.
2# Dikse s/s? , 8imame ipa sto tlan exw ena dupe programm ala den kserw an ginete? afto to 8eoris trying Scamm?
3# ean mas grafis sta arxidia sou den mas niazi gt kanis apo emas den tha erthi na sou ta diabasi.
4# Perniese gia enas kalos Dueller, ala otan ime egw se TVT games mesa me Char pou den mporis na fantastis grafis olo mlks, otan xani to team sou mia zoi i ali ftene mono afto ema8es na les.
5# kanis trela Donate , ftiaxnis mia amazona kai mas to paizeis oti exis idea apo amazona apo tin stigmi pou ksereis na patas ligo dex life, skillpoints kai na kseris ta frames.
6# kles pou xanis vs Smite. kles pou o Smite usari hf, mas les 8a mas er8is me Slow, ekanes Smite (5.0 Malibue'd) - ekanes Druid (Malibue'd) - ixes tin Gid ( 3-0 Malibue'd) dld 8es na ksana riksw kai egw "FG" na ntiso mia fwra enan V/T na se paiksw? sta @@ mou ti 8a balis i an hackaris ite oxi. ise ena Unknown random spawn san kai mena, mono tin poutsa mou pou den mou eglipses gia to charname : Now. to palikari pou to exi afto to accname isws kai ton kseris, isos ime kai egw, ala otan se ipa 25.000 FG gia to name den ipes tpt alo apo lol. perniese gozu ama nikas me enan blaka turko pou ektos apo to na silabisi to TMC tpt alo den kserei. , kanis donate se Koritsia etc se atoma gia na bris m8's. mpori na ise apo 1.10 + pio poli Active sto GRC apo mena ala afto den pai na pei oti exis pio poli dikio apo kati ala atoma.
7# egw otan elega o Char mou ine kalos , gamai ! to ennousa se atoma pou idi ixan fai mpoulo, i idi ixa kani ft mazi tous kai ida oti exw kapies efkeries p kai pou.
8# sto profile sou leei posa mousika organa paizeis, pipes kaneis? ti alo mporeis? gtfo re malaka apo edw ise epop kai ka8ese mou paizeis dia, otan se leei o loxagos sou prosoxi esi tin ton les mou lipi Cast Rate ?
dikse apodiksis me /time kai oti ime egw sto game kai p blepeis oti prospa8w na scammaro atomo. gt ama 8imame kala kai tou "Greece" to eq oreo itane otan kaname duel, ante na min anigoume ta stomatakia mas "MITSO"
kolo rando pou 8a me pis emena vlaka , palio lulu e lulu.
oxi mono den mporo na se po floro, BIG FLORO 8a se pw.
re vlaka
ROSE E ROSSE Pou eisai Sa ROSSOPODIOs malaka
pote me killares me ton malibu sou vlaka ton noobosmiter?
ksexases pou mpika me tou teo ton smiter kai se pwn giati se eixa psoliasei me tin Bow? kai mou les eimai svs kai paparies?
kai pote mou malibued ton dudu?? kai ekanes duell tin Gid vlaka pou kai pali den tin nikises alla kai na tin nikouses den einai apithano smiter>>> Dexzon einai 2 smite hits
se eida se tvt games me ton dudu sou me ton hammer sou...
riped all apo Afraid
oso gia to na anoiksis to stoma sou gia poio prama
pou sou diksa ti boots kai ti rings foraei o teo?? giayto?? klase mas kati parapano den exw kanei me ton smiter tou teo ostoso kai o idios oso kai an mi me paei kserei oti den eimai scammer atomo
kai oti tou elega na allaksei to password tote giati de thelw na to kserw
kai h moni fora pou mpika xwris na to kserei alla toy to eipa meta fisika eitan tote
kai mono sou diksa ti ring foraei
giati esy ekleges ti build exei kai ti rings kai paparies
+ EIPES OTI O TNS SOU DOSE BUILD TOU THEO LOL
olo paparies eisai malaka
ena BIG JOKE eisai FAILED JOKE
klase mas Ta @@ re papara klase mas Ta @@ sovara eisai randomaki olo to grc se koroideuei de ksereis pou na krufteis kaneis 500 account kai pali nap eisai pada tha eisai...
pote eklapsa pou exasa apo smite re vlakako?
ostoso hf vs ama einai bm opote asto
ostoso esto kai 1 kill na se parei h ama vs smiter eisai rezilis telos
einai sa na perneis kill esy se hammer
exw s.s pou prospathis na peis oti ginete dupe skotonadas ton allon ekso apo town xwris ta items tou kai meta na parei ta items apo to stash kai na ton ksanakill kai kala tha dupe
les kai emeis eimaste tpt vlakes..
otan egw ta kana auta esy den epaizes d2
kai otan egw ekana dupe kaneis mesa sto grc den eixe kanei ayto mporoun na to diaveveosoun polloi
kai meta poulousame Sto eebay scepters 3 foh 3 conv 25-25 gia 9 $ to 1
otan tote den upirxan kai polla scepters milaw gia ladder 3
floro de mporeis na me peis giati dioti den eimai
kai oso gia ta mousika organa pou paizw
einai TExni kai taledo kati pou esu de fainetai na exeis
KEKE RANDOMAKO?>