d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Ελληνικά >
Poll > Pano Psinese Na Anoiksoume Dikia Mas Guild? > Ela Na Sizitisoume Names
Prev1222324252649Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 42,712
Joined: May 2 2006
Gold: 8,380.00
Aug 15 2008 10:59pm
Quote (Tsutseki @ Sat, 16 Aug 2008, 07:57)
wx kala .. dn thelw na malosoume gia ena skiller
alla kai dn bwrw na sto apadiksw ama thelisw
opote gamato


egw pados alani ayto thimame

twra mporei na kanw kai lathos de sto lew me 100% sigouria opws sou eipa kai sta proigoumena post egw thimame ayto
Member
Posts: 3,321
Joined: Jan 20 2007
Gold: 10,251.50
Aug 15 2008 11:03pm
Quote (sector @ Sat, 16 Aug 2008, 07:57)
kai pali ade gamisou me tsatises polly simera  oxi gia auta edw me to diablo kai tis malakeis kseries gia poio logo neuriasa mazi sou perisotero


Μεγάλο πραμα έγινε και τσατιστικες, ασε τις μαλακιες τωρα.
Member
Posts: 42,712
Joined: May 2 2006
Gold: 8,380.00
Aug 15 2008 11:05pm
Quote (IthSword @ Sat, 16 Aug 2008, 08:03)
Μεγάλο πραμα έγινε και τσατιστικες, ασε τις μαλακιες τωρα.


nai re malaka egw eithela na vgoume giorti sou eitan tha pernousame kala re malaka... kseries ti mounia eixe sto la cage..
Member
Posts: 3,321
Joined: Jan 20 2007
Gold: 10,251.50
Aug 15 2008 11:07pm
Quote (sector @ Sat, 16 Aug 2008, 08:05)
nai re malaka egw eithela na vgoume giorti sou eitan tha pernousame kala re malaka... kseries ti mounia eixe sto la cage..


απογευμα γύρισα αυπνος ρε μαλακα τι θες να κανω.. ωχου αντε
Member
Posts: 12,768
Joined: Dec 2 2007
Gold: 41.21
Aug 15 2008 11:08pm
Quote (sector @ Sat, Aug 16 2008, 05:05am)
nai re malaka egw eithela na vgoume giorti sou eitan sto la cage..


ti tha mas keraseis pano ???

This post was edited by Tsutseki on Aug 15 2008 11:08pm
Member
Posts: 42,712
Joined: May 2 2006
Gold: 8,380.00
Aug 15 2008 11:11pm
Quote (IthSword @ Sat, 16 Aug 2008, 08:07)
απογευμα γύρισα αυπνος ρε μαλακα τι θες να κανω.. ωχου αντε


kai go re malaka eimoun ksupnios apo to vrady to proigoumeno kai gurisa 7 h wra malaka spiti kai eithela na vgw kai perimena mpas kai pareis til kai se eixa parei til kai se eipa kiolas kata tis 22:00 -23:00 na ksupniseis na vgoume kai koimithikes sa zwo mexri tis 5 to prwi...
Member
Posts: 3,321
Joined: Jan 20 2007
Gold: 10,251.50
Aug 15 2008 11:12pm
Quote (sector @ Sat, 16 Aug 2008, 08:11)
kai go re malaka  eimoun ksupnios apo to vrady to proigoumeno kai gurisa 7 h wra malaka spiti kai eithela na vgw kai perimena mpas kai pareis til kai se eixa parei til kai se eipa kiolas kata tis 22:00 -23:00 na ksupniseis na vgoume kai koimithikes sa zwo mexri tis 5 to prwi...


ε στα @@ μου ρε μαλακα τι ωρα ξυπνας, εγω δεν αντεχω τοσες ωρες τι θες να κανω; σσαν κοιμισμενος να βγω εξω και για μουνια κιολας; ελεος
Member
Posts: 42,712
Joined: May 2 2006
Gold: 8,380.00
Aug 15 2008 11:12pm
Quote (Tsutseki @ Sat, 16 Aug 2008, 08:08)
ti tha mas keraseis pano ???


re egw den eithela gia na me kerasei lol kamia sxesi na vgoume parea eithela eixe pollu mouni ekso
Member
Posts: 42,712
Joined: May 2 2006
Gold: 8,380.00
Aug 15 2008 11:14pm
Quote (IthSword @ Sat, 16 Aug 2008, 08:12)
ε στα @@ μου ρε μαλακα τι ωρα ξυπνας, εγω δεν αντεχω τοσες ωρες τι θες να κανω; σσαν κοιμισμενος να βγω εξω και για μουνια κιολας; ελεος


re malaka tha koimosoun 3:30 -4:00 se peira til kai mou les molis eirtha kai sou lew pese koimisou na vgoume to vrady kai les nai psofios eimai tha koimithw kai sou lew 10 11 h wra na ksupniseis na vgoume tespa

paw off varethika paw na dw kana paidiko na ksaplarw ligo


BB sas varethika (bull @ Msn)
Member
Posts: 3,321
Joined: Jan 20 2007
Gold: 10,251.50
Aug 15 2008 11:15pm
Quote (sector @ Sat, 16 Aug 2008, 08:14)
re malaka tha koimosoun 3:30 -4:00 se peira til kai mou les molis eirtha kai sou lew pese koimisou na vgoume to vrady kai les nai psofios eimai tha koimithw kai sou lew 10 11 h wra na ksupniseis na vgoume tespa

paw off varethika paw na dw kana paidiko na ksaplarw ligo


BB  sas varethika (bull @ Msn)


ρε τι λες , κομοτηνη ηρθα σχεδον απογευμα, που να κοιμομουν; στον μεσσε; και πως θα γυρνουσα μετα, με τα ποδια;
Go Back To Ελληνικά Topic List
Prev1222324252649Next
Add Reply New Topic New Poll