Quote (sector @ Sat, 16 Aug 2008, 07:47)
pano to cd me tis hackies to etoimases???
pame meta explorer kata tis 12-1?
h psinese na pame kamia thalassa?
Μπα ασε, θα δώ ποτε θα πάω δεν ξέρω ακομα.
Αλωστε νν help, είναι ευκολο να τα κανω και μονος. Νομίζω βρήκα πιο ez κολπο
για θαλασα δεν ξέρω, μπορει να παω να μεινω σημερα μεσσε
This post was edited by IthSword on Aug 15 2008 10:53pm