Quote (M1tsos @ Jan 7 2011 07:17pm)
re agori mou kalo pou ksafnika ta mathes ola kai esy
o server diavazei sto id tou to runeword h to item de diavazei an exei 1 h 6 socket
diavazei to name na sto pw allios giauto kai ta grey kai white items den exoun id asxetos posa sox tha exei to grey sunexizei na einai xwris id
to epixirima mou stekei giati to ice of faith fenete ston server sto id tou san ena runeword
tha mporousan an eixan toso aneta na kanoun import tha kanan to idio akrivos item me to runeword pou einai alla adi gia runes mesa tha eixe 4 sox free basika den einai 100% sure auto giati an sta 4 free sox evazes rune the tha eitan runeword allo kai tha etroge ban apo blizzard
opote giauto autoi to kanan hybrid runeword me stadar runes mesa oste na einai 100% safe oti de tha xathei gia na mporoun na to agorasoun allios tha eixan provlima giati oso kai xazo na akougete autoi pou exoun auta ta shops einai Etairia anagnorismenh apo tin paypal kai de tha legan psemata gia kanena items tous
paradeigma pou lene all our items are legit and perm de tha uphrxe periptosi oute 1 sto ekatommurio na poulisoun unperm
Quote (M1tsos @ Jan 7 2011 07:21pm)
to paradeigma pou efera pisteuw pws einai arketa swsto
otan ekana dupe ta foh scepters einai grey item den exoun id giauto de poofaran pote
eixa parei mono 1 stin arxi kai meta eftasa na exw full accounts gemata me scepters kai ta poulousame eeeeeeebay mazi me ton
Ithsword@ jsp
p kollane ta dupes re agori m? imported items einai perm eks arxhs ektos kai an fas kana rustorm st mapa kai xathoun. (p den pezei gt shops kai blizzard einai ena kai to ayto pleon)
ksafnika ta ematha ola egw? ^^
ok epeidh m t pezeis super-duper-oldschool-supermegatronic-best-d2Player-ever-lived kai ksypnios kai kses ta game mechanics klp klp na s rwthsw kati?
kses pote allakse to save format twn items st d2?
ayto p m fenete teliws geloio einai pws pisteveis oti den ginete na ginoun imports se ena 11xrono game san to d2
p pio trypio game den yparxei. lol dld
Quote (M1tsos @ Jan 7 2011 11:07pm)
egw ftaiw pou se ekana kai pvper vlaka pou eisoun enas noob me mia assasin random me hoto spirit pou oute pvp ikseres ti einai oute apo items eixes idea
egw ftaiw pou sou dina free pc sks 45aria na poulas gia na ntiseis kalo char pou sou kana kai tin sorc tin silia me 45aria fire skillers
se eixa valei kai stin clan mou kai sas eixa ntisei olous me gosata items
alla de peirazei edw deixneis poso axaristos eisai kai giauto den exeis friends
vlakare
oso gia tin ama mou
nai kserw oti oloi tin zhleuoun epidi exei top items ever kai kanei pano apo 50-60k fg
mono to bow paei 20k vale kai ta helms apo 6-8k each pame sta 35 chak bam vale kai ta 3-20-20s + ta 5-5s + ta 5-11s kai perf anni torch pame sta + 15k ez ftasame ta 50k
de sunexizw me ta upolipa items giati tha kseperasw ta 60k

This post was edited by Hacked on Jan 8 2011 02:35am