d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Ελληνικά > Gia Checkarete Ligo Edo!thelo Th Gnomh Sas > Gia Ena Price Se Mia Sorc
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 8,380.00
Dec 10 2010 06:00am
Quote (firebreath @ 10 Dec 2010 14:56)
gia ayto h xora exei ftasei se auto to shmeio!epeidh kati karagiozhdes san esena agramatoi epeidh exun kapoion na tus volepsei vriskun duleia pou varenei thn oikonomia ths xoras!kai menun anergoi anthropoi morfomenoi me ptyxia!pou paleuoun me ta dika tus arxidia se auth th kolo koinonia kai oxi me ta arxidia allon san esena!

auto einai to thema

oti oi dikes mou gnoseis kai ta dika mou ptuxeia

plirnoun tis anagkes tis upiresias pou douleuw

autoi zhtousan katotera ekpedeusi exw mesi pros anotera zhtousan theoria + a kai b armonia tin exw olokliri kai exw kai ton 1.5 xrono tis antistiksis kai peira + posa moria logo mpouzoukiou logo pliroforikis

mi sta polulogo apla to visma mou epaikse giati oi alloi pou erxodousan me vismata kai den eixan tipota apo ola auta

mporei na me Trogan

kai opote to diko mou tous efage :) eitan 2 thesis opws sou eipa
Member
Gold: 0.00
Dec 10 2010 06:05am
Quote (M1tsos @ Dec 10 2010 12:00pm)
auto einai to thema

oti oi dikes mou gnoseis kai ta dika mou ptuxeia

plirnoun tis anagkes tis upiresias pou douleuw

autoi zhtousan katotera ekpedeusi exw mesi pros anotera zhtousan theoria + a kai b armonia tin exw olokliri kai exw kai ton 1.5 xrono tis antistiksis kai peira + posa moria logo mpouzoukiou logo pliroforikis

mi sta polulogo apla to visma mou epaikse giati oi alloi pou erxodousan me vismata kai den eixan tipota apo ola auta

mporei na me Trogan

kai opote to diko mou tous efage :) eitan 2 thesis opws sou eipa

to idio leme den exeis dika su arxidia foras daneika ta arxidia tu vismatos sou gia auto den exeis axioprepeia
Member
Gold: 8,380.00
Dec 11 2010 01:43am
Quote (firebreath @ 10 Dec 2010 15:05)
to idio leme den exeis dika su arxidia foras daneika ta arxidia tu vismatos sou gia auto den exeis axioprepeia

kala ok afou den vgazeis noima se auto pou lew

h Thesi pou mpika einai Vismatiki anagkastika 2 atoma se olh thn ellada einai polu liga kai pera apo auto eite evaza visma eite den evaza me ta Dika mou @@ exw ta ptuxia mou kai me ta dika mou @@ evgala ta moria mou

twra gia to oti mpika epaikse visma giati upirxan alloi pou den eixan tosa ptuxeia h eixan apla mia armonia xwris na exoun idea apo pneusta organa h apo kapoio mousiko organo kai epidi ean den evaza vismata to visma tous tha mou etroge ti thesi

kai meta tha eprepe na pigena fadaros tsampa... kai de to goustara mia auto ;P
Go Back To Ελληνικά Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll