d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Ελληνικά > Grandrandgr
Prev1151617181922Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 8,380.00
Feb 25 2010 01:01pm
roma panathinaikos

1-3 sto 45 magkes

mpravo ta vazelia kala pane
Member
Gold: 270.00
Feb 25 2010 01:03pm
Quote (M1tsos @ 25 Feb 2010 20:01)
roma panathinaikos

1-3  sto 45 magkes

mpravo ta vazelia kala pane

pes m oti den peirane k penalty haha, 3-3 tha liksei min sou po 4-3 ean oxi tha pai 1-5

This post was edited by Babylona on Feb 25 2010 01:03pm
Member
Gold: 0.00
Feb 25 2010 01:04pm
Quote (Babylona @ Feb 25 2010 06:57pm)
ti epic rage re blima? exis xtipisi mipos kamia mpiela?
pes m pou ine to rage?

apla k egw tin gnomh mou ipostirizo, kai tha thn sthrizo oso den paei se afto to 8ema, apla to na brizeis manes kai na se kanoune ta filarakia sou vouch den simeni tpt gia mena afto,
toulaxiston egw kserw pos ipostirizo ena ali8ino 8ema k ine simantiko.
esi ipostizis tin apopsi pos ime ena multi kai pote den tha mporesis na bgalis tin akri.

mpori na ise kalos se ena game, ala to ksereis pos oloi i gozades sto real life den fernoune tpt, kai apo to na min ferno tpt den milao.

esi prepei na isouna to paidaki ti gonias sto sxolio sou, prepi na exeis fai poli mpineliki, omos mia mera egine anastash k gnorises tous kaliterous sou filous.

Chivas / Drugs

ginese komatia, gelas monos sou, ise ena Cyber Human kai den exeis reallife, mpori na exeis teliosi mia texni na exeis mia kali doulia k ofc sinxratiria k apo mena, sebome ton ka8e ena pou kani kati apo tin zoi tou, ala esi den kseris na zeis tin zoh, exw dei kai xhrotera atoma apo sena ala exw dei k poli pio kalytera pou pistebo ligo mialo na eixes tha mporouses kai esi na isoun ena tetio atomo.

egw stin zoh mou den brizw manes etc se atoma pou den kserw, gt pote den kserw to parel8on aftounou tou paidiou mporei i mana tou na eixe pe8anei i na ine gera arosti, kati pou esi den mporeis na katalabeis k xtipa ksilo pou i mana sou k i mana mou ine geres gynekes k mporesan k mas megalosan..

etsi tha kaneis oikogenia esy? prepi na exeis perasi ta 20 kai akoma mialo den ebales, fantaros piges?
pane ston strato k pes enan loc oti tou gamas tin mana !
na pou den exeis ta arxidia, gt ise ena CYBER HUMAN VIRTUAL ANTHROPOS ! RETARD

k i cyber humans exoune mono cyber arxidia !

k pistepse me oti se 8ema gnosis, ilikrinias, sobarothtas den tha mporeseis na mou tin peis pote!
epidi exw kouragio k mirazo tin gnomi k tin gnosi mou , ton sebasmo k tin agapi mou me ka8e atomo.

ka8omaste k brizoume manes k paterades gia omades kai ena game !
kati pou aftes i omades k ta games den mas prosferan tpt apo to na mas paroun ta lefta mas k nas xalasoun ton egkefalo.

imaste ellines k zoume se mia dhktatoria as to poume k kathara, dld ama tixi k pame ston polemo tha pirobolas ta atoma sou?

Code
[SIZE=7]SOBAREPSOU![/SIZE]

den pino uiski to sixenome havana mayrh pino kai diafora alla drugs gt gustaro..
to pedi ths gonias den hmun pote ute auto pu etroge bineliki to paidi ths epanastatikothtas kai tu grapsarxidismu..dld autos pu ekane kai kanei oti gustarei kai grafei sta @@ tu kosmo
nai fadaros exo paei gelio eixe h fash me tus vlakes pu logo ths exsusiasus to paizun kapioi(vlepe epop)
th zoh mu doxsa th panagia th zo para polu kala..filus exo gomena exo duleia exo hobies exo!d2 den pezo pleon opos xserun oloi edo apla gustaro na beno kai na krazo vlamena pedia san esena pu den exun @@ na pun nai re eimai o evo h o opoios eimai..eno oloi xserun pios eisai..
opote ta peri ithikologias duleias alkool drugs kai tetoia allu kai oxi se mena..
parto xabari beno edo apla gia na koroideuo kosmo pu pernei diadiktiaka kadhlia toso ma toso sovara

Banned
Gold: 0.65
Warn: 50%
Feb 25 2010 01:05pm
babylona....les oti eisai paoktzis alla eisai toso antipanathinaikos pou to kompleks sou 8imizei poutanas gio gauro....

mia mas vradia oli sas i istoria....

edit: kai 3-3 na liksei kai 4-3 emeis pername....

This post was edited by Sparda13 on Feb 25 2010 01:05pm
Member
Feb 25 2010 01:06pm
Quote (firebreath @ 25 Feb 2010 20:04)
den pino uiski to sixenome havana mayrh pino kai diafora alla drugs gt gustaro..
to pedi ths gonias den hmun pote ute auto pu etroge bineliki to paidi ths epanastatikothtas kai tu grapsarxidismu..dld autos pu ekane kai kanei oti gustarei kai grafei sta @@ tu kosmo
nai fadaros exo paei gelio eixe h fash me tus vlakes pu logo ths exsusiasus to paizun kapioi(vlepe epop)
th zoh mu doxsa th panagia th zo para polu kala..filus exo gomena exo duleia exo hobies exo!d2 den pezo pleon opos xserun oloi edo apla gustaro na beno kai na krazo vlamena pedia san esena pu den exun @@ na pun nai re eimai o evo h o opoios eimai..eno oloi xserun pios eisai..
opote ta peri ithikologias duleias alkool drugs kai tetoia allu kai oxi se mena..
parto xabari beno edo apla gia na koroideuo kosmo pu pernei diadiktiaka kadhlia toso ma toso sovara

meso to pc kai egw afto 8a elega!!!

PES OTI SOU PONESE !! NA TELIONOUME !!!
Member
Feb 25 2010 01:07pm
Quote (Sparda13 @ 25 Feb 2010 20:05)
babylona....les oti eisai paoktzis alla eisai toso antipanathinaikos pou to kompleks sou 8imizei poutanas gio gauro....

mia mas vradia oli sas i istoria....

edit: kai 3-3 na liksei kai 4-3 emeis pername....

sopa? to kserw re sparda...

eite paok eite gauros kaneis den tha ipostirize ton bazelo !!!
Banned
Feb 25 2010 01:07pm
Quote (firebreath @ Feb 25 2010 07:04pm)

vouch theo....well spoken
Banned
Feb 25 2010 01:08pm
Quote (Babylona @ Feb 25 2010 07:07pm)
sopa? to kserw re sparda...

eite paok eite gauros kaneis den tha ipostirize ton bazelo !!!

egw vlepw ton m1itso na min exei provlima oute ton nick oute kanenan...para mono esena....moko agori...sinel8e stin pragmatikotita
Member
Feb 25 2010 01:12pm
Quote (Sparda13 @ 25 Feb 2010 20:08)
egw vlepw ton m1itso na min exei provlima oute ton nick oute kanenan...para mono esena....moko agori...sinel8e stin pragmatikotita

oute egw exw problhma, epidi pezete me kseni omada, kati pou eseis bazelia den tha ipostirizate pote !

This post was edited by Babylona on Feb 25 2010 01:13pm
Member
Gold: 0.00
Feb 25 2010 01:14pm
Quote (Babylona @ Feb 25 2010 07:06pm)
meso to pc kai egw afto 8a elega!!!

PES OTI SOU PONESE !! NA TELIONOUME !!!

eisai hroas
ti na me ponesei akrivos?
dld pio shmeio tu oti se auto to site den me apasxolei kaneis pera apo 2-3 atoma pu exo epikoinonia kai ektos site me autus dld eleos
xsupna zoon sta @@ mu to jsp to d2 kai ola beno apla gia na se koroideuo kai na gustaro me ta trela su rage
Go Back To Ελληνικά Topic List
Prev1151617181922Next
Add Reply New Topic New Poll