Quote (plezzzfree @ Sat, 16 Aug 2008, 14:04)
haha pathate raGe np
fantasou na arxisw diablo kai na sas arxisw sas nks ti tha kanete
pote den to epeksa gosas kai pote den eipa oti exw smiter apo oso thimame ektos apo mia fora sto last post mou >.<
kai stin teliki eiste noobs
kai egw ama pekso me ton mitso bow vs bow meta to duel tha skeftei o mitsos san noob epekse dld na arxisw na lew kai egw ston mitso oti tha ton parw se bow vs bow opos eipa mia fora gia plaka kai ama meta mou pei o mitsos ti les res saki thelis 2 xronia gia na me ftaseis meta na tou lew siga re Μα δες ύφος.. γαμιας και καλα, πρόσεξε πως milas gia mpatses eise hahahaha
a kai ama thelw polla atoma mporune na mou dosoune charachers na pekso kai mexri na arxisw pali giayto min les polla esi oute me barb den me nikises ton smiter ti les twra
an kai apo ollous tous ellines esi kai o manos paizate simpathitika ton barb
prwta apo ola saki
smiter nn kai pollu skill apopsi mou an eixame 2 isious smiter isos exana kai me kana scor 5-3 h kati tetoio dld enow teleios idious smiter giati nn skill
eno an paizame bow vs bow me teleios idia pali vazw kai stixima tha se nikousa giati apla epaiza xronia bowa opws kai si xronia smiter alla de need toso pollu skill o smiter oso h bowa
oso gia tous baba fisiko na mi se parei kanonika smiter exei tous barb pisteyw alla ap oso thimame exase 5-4 o panos apo ton smiter sou h mporei kai na kanw lathos de thimame
oso gia to mano edaksi de trelenomai me to paiksimo tou o panos einai 100% better player an kai exei pollu kairo na kanei duell
istera mi poulisete ton non ladder char sas
kade apla new char ladder kai ftiakste ton siga siga kade katarxas ena lvling mexri 95 kai meta parte items parte vevea gia arxi ta basika anni torch mia enigma kai tetoia alla oxi polla parapano perimede opws kai go gia na pesoun kiallo oi times