Quote (IthSword @ Wed, Aug 13 2008, 09:49am)
Και εγώ θέλω να φτιάξω nec, αλλα τώρα τελευτέα δεν πολυ ασχολούμε

.. εσυ πάντως απο'τι είδα είσαι σε καλο δρόμο

y re kai den exeis dei to circlet pou peira mlk ta spaei apla to circlet
2 pb 20 fcr 28 str 19 dex