Quote (Lapuertas @ Sat, 17 May 2008, 23:05)
1.Bike free
2.wtf ?
3.Stfu ?
4.OK ?
EGW PADOS OUTE FREE THA EMPENA IDI STIN GUILD POU MPIKA TWRA MOU KANAN DONATE GIA NA MPW SIGA MIN EDINA FG GIA NA MPW SE RANDOM GUILD H MONI POU DEN ME DOSAN GIA NA MPW EITAN H TWILIGHT KAI APO TIN OPOIA VGIKA GIA 2 LOGOUS MALLON THA PAW TEX'S RANGERS TWRA OMWS

Quote (Charmed17 @ Sat, 17 May 2008, 20:14)
den tha peso sto epipedo sou eise poli katoterou epipedou gia na asxolitho mazi sou... alla katalava gt me krazis edoses 100 fgakia gia to kolo clan kai sou to thiksame twra e?? hahahhahahahahahahah
einai guild den einai clan opote thes vgeneis epitopou kai einai sa na min eisoun pote mesa
Quote (kalhmera @ Sat, 17 May 2008, 16:41)
kala esu mathe na milas...fenete den emathes tpt toso hlithios p eisai e??ektos k ama exeis malakinsi egkefalou.....se ti glwssa einai to keke? sthn glwssa gia kathusterimena paidakia?mallwn....flwre..ela brise twra....brise..mamothreuto
eno esy kaimene den eisai mamothrefto?? pou mpeneis jsp gia na kaneis 2-3 post sto elliniko subforum kai na to paiksis istoria???? vlaka poso age eisai re???? o snoopy einia 15-16 max esy poso mporei na eisai???? na doume poion einai to mamothrefto vlakare vazw stixima eisai pano apo 18 kai les mamothrefta tous pitsirikous eno esy eisai poio mamothrefto vlaka e vlaka
Quote (ergotelis @ Sat, 17 May 2008, 14:38)
etsi kai allios gtp eise kai esi kai aftos
keke?
HAHAHAHAHAH eleos egrapses ody ahahahahaa liothika malaka hahahahaa pos ekatse adapokrisi omws hahahaha eleos
Quote (Charmed17 @ Sat, 17 May 2008, 00:10)
molis exasa 10 lepta apo thn zwh mou diavazontas xazomares ena exw na pw alex mazi sou

kai gt to lew ayto? epeidi o alex einai kai gamw ta pedia mporei na mn ton kserw real life alla oso epeza kai milousame pernousame teleia... gia ayto den thelw na dw arnitika sxolia.. episis kleinontas snoopy den se simferi na miliso gia esena... gia ton lauperta dn kserw tpt alla exw dei se profiles to name tou..
ayta..... ksexasa na pw kali epitixia sto klepsimo fg lauperta gamoto kolpo pantos protimo na doso 100 kati fg kai na mpo se ena apo ta kalitera guild poios o logos na doso 100 fg gia ena "xazoclan" (dikia mou apopsi)
simfono me ta pada ektos apo ton snoopy
snoopy= filaraki mi lete kaka logia giayto giati oute kai aytos den leei an den ton peiraksete de sas peirazei