d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Ελληνικά > Mou Lupei To D2 > Gamw
Prev12346Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 9.00
Feb 8 2011 08:10am
Quote (M1tsos @ Feb 8 2011 02:04pm)
eipe pws tha mou dwsei mesa se 2 mines 40k fg an aposeirw tin munisi

egw tin apeseira  xthes to prwi  guro stis 12 me 12 misi  alla an de mou dinei fg se dwseis tha tin ksana kanw ap tin arxi tin minisi  to mono pou tha xasw einai oti tha paw 1 mina pisw sto thema auto opote de me peirazei an mou dwsei pisw se fg tin zhmeia pou mou kane tote exei kalos

egw omws exw skulovarethei :( kai mou lupei h ama mou gamw.....

h astynomia den einai paixnidi na paizeis mazi tous..kserhs ti euxome twra?
na mhn pareis tpt apo ton evo kai otan pas na tous ksanapeis ksana ta idia na sou poune..filarako plaka mas kaneis?GTFO..

auto thelw na patheis twra..epeidh den kserhs ti sou geinete..mas prizeis ta paparia 2 bdomades twra, spammareis oti topic breis kai twra mas les oti symbibazese...

kala emena sta paparia mou..apla katantise komwdia..kai ftaiei o thanos p asxwleithike mazi sou kiolas.

This post was edited by kalhmera on Feb 8 2011 08:10am
Member
Gold: 8,380.00
Feb 8 2011 08:12am
Quote (kalhmera @ 8 Feb 2011 17:10)
na mhn pareis tpt apo ton evo kai otan pas na tous ksanapeis ksana ta idia na sou poune..filarako plaka mas kaneis?GTFO..

auto thelw na patheis twra..epeidh den kserhs ti sou geinete..mas prizeis ta paparia 2 bdomades twra, spammareis oti topic breis kai twra mas les oti symbibazese...

kala emena sta paparia mou..apla katantise komwdia..kai ftaiei o thanos p asxwleithike mazi sou kiolas.

vre salta kai gamisou re malaka pou tha mou peis kai ti tha kanw kai tha mou euxitheis kiolas papara sta @@ mou se grafw vlaka den exeis idea to ti sumvenei opote mi milas papara e papara

exeis tin entuposi prin aposurw tin minisi oti de tha rotisa an ginete na tin ksanakanw argotera gia prwsopikous logous????

les na pigenw ksipolitos sta agkatheia.??

kai an odos euxese tetoio prama kati pou egw pote den euxithika gia kanenan edw mesa

tote kala lene opoios einai panathinaikos einai kai poutanas gios malaka e malaka

This post was edited by M1tsos on Feb 8 2011 08:16am
Member
Gold: 20,350.01
Feb 8 2011 08:22am
Quote (kalhmera @ 8 Feb 2011 16:10)

re malakes na poume oute ta basika den katalabainete eleos diladi, re mlk kalimera o mitsos den ekane tin minisi kai eipe me klepsan to d2 account,
EKANE TIN MINISI OTI EXASE(TOU YPEKLEPSAN ME KEYLOGGER) PISTWTIKES KARTES/PAYPAL KAI ALLWN EIDWN STOIXIEIA ME TA OPOIA ASXOLITE I DIWKSI ILEKTRONIKOU EGLIMATOS diladi IMARTON STO POUTSO TOUS GIA TO DIABLO 2
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Feb 8 2011 08:28am
mirizomai flame topic :blink:
Member
Feb 8 2011 08:29am
Quote (tikis @ 8 Feb 2011 16:28)
mirizomai flame topic :blink:

where? send me link
Banned
Feb 8 2011 08:29am
Quote (tns @ Feb 8 2011 02:29pm)
where? send me link

http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=51935708&f=45&o=10
Member
Feb 8 2011 08:31am
Quote (Hacked @ 8 Feb 2011 16:29)

thx
Member
Gold: 9.00
Feb 8 2011 08:32am
Quote (M1tsos @ Feb 8 2011 02:12pm)
vre salta kai gamisou re malaka pou tha mou peis kai ti tha kanw kai tha mou euxitheis kiolas papara sta @@ mou se grafw vlaka den exeis idea to ti sumvenei opote mi milas papara e papara

exeis tin entuposi prin aposurw tin minisi oti de tha rotisa an ginete na tin ksanakanw argotera gia prwsopikous logous????

les na pigenw ksipolitos sta agkatheia.??

kai an odos euxese tetoio prama kati pou egw pote den euxithika gia kanenan edw mesa

tote kala lene  opoios einai panathinaikos einai kai poutanas gios malaka e malaka

emena sto kauli mou ama mporeis na tin ksanakaneis h oxi, emena me noiazei oti eisai gia ton poutso atomo, ksekinas kati kai to koveis gia na ksanapaikseis diablo..apo auto fenete poso terastios malakas eisai!mualo kounoupidiou exeis.oso gia to opoios einai panathinaikos einai kai poutanas gios..ti na sou pw sauto..
twra diapistwsa giati o theo se koroideue toso kairo kai diaforoi alloi epeidh eisai toso stokadi kai den kserhs ti sou geinete

oso gia sena tns den anefera pouthena sauta p egrapsa oti tous eipe gia to diablo apla eipa oti tha paei na tous pei ksana ta idia..

katalava oti ekane tin munhsi epeidh yphrxan mesa kai stoixeia apo paypal ktl h oti o evo exei klepsei kwdikous apo paypal kai accounts..

Member
Feb 8 2011 08:33am
Quote (Hacked @ Feb 8 2011 02:29pm)

this.
Member
Gold: 0.00
Feb 8 2011 08:33am
Quote (kalhmera @ Feb 8 2011 02:32pm)
emena sto kauli mou ama mporeis na tin ksanakaneis h oxi, emena me noiazei oti eisai gia ton poutso atomo, ksekinas kati kai to koveis gia na ksanapaikseis diablo..apo auto fenete poso terastios malakas eisai!mualo kounoupidiou exeis.oso gia to opoios einai panathinaikos einai kai poutanas gios..ti na sou pw sauto..
twra diapistwsa giati o theo se koroideue toso kairo kai diaforoi alloi epeidh eisai toso stokadi kai den kserhs ti sou geinete

oso gia sena tns den anefera pouthena sauta p egrapsa oti tous eipe gia to diablo apla eipa oti tha paei na tous pei ksana ta idia..

katalava oti ekane tin munhsi epeidh yphrxan mesa kai stoixeia apo paypal ktl h oti o evo exei klepsei kwdikous apo paypal kai accounts..

umad bro?
Go Back To Ελληνικά Topic List
Prev12346Next
Add Reply New Topic New Poll