Quote (Nikolakis99 @ 29 Jan 2011 22:00)
epidi egina k egw eksipnos...
prwton.. o mitsos den edwse real stixoia sto email tou fail..
o mitsos den exei registed credit cards or something like that sto email tou..
triton.. exei stabari la8os atomo, egine me Proxy apo tin ellada k ipopsiazete ton evo..
tetarton to palikari stin pic den einai o evo, k o evo den legete kan dimitris..
o evo tou edwse la8os thl, la8ws email, ola la8ws..
apo tou mitsou to email graftike mia mera pio prin ena email stin email sou evou to opio parexi ena keylogger, to opio apodixni oti o mitsos einai scammeri..
to opio scammed email tou mitsou parexi k ala trojans mesa, ta opia trojans klepsane tou evo, k me aftounou to ip klapike to account tou mitsou..
to opio o email o mitsos exei access..
to opio email tha mporouse na itane opiou nane..
to 8ema einai omos oti ton mitso den ton kanane keylogg.. o mitsos estelne keyloggers to opio keylogger stal8ike apo to mail tou mitsou mia mera prin fai scamm..
to opio apodixni oti pige na fai ton kapion alon k distixos stal8ike k ena sto email tou evo..
la8ws fotografies, la8ws facebook, la8ws kinhta, me ena Wifi mesa apo tin polh, k ena laptop me dia apola ginontai.. krima pou evo einai germany paidia.. alios tha ton eixate..
afti tin stigmi sas grafw apo Kypro k stelnw xeretismata... ston filo mou ton Maikeru pou pire episis 6x 3/20/20 sc's k ston filo mou ton kalhmera pou apo tin mera pou efage o mitsos scamm anebazi ta "Forumgold" tou..
kairos na bgainoune ola stin fwra..
gt ama dite posts palia kapou leei o evo.. o bouklas pige na ton gamisi k ton gamise o evo..
etsi brike mallon logo o evo na gamisi ton mitso epidi o mitsos pigene na gamisi ton evo...
distixos malakia itane pou esteiles to keylogger sto email to evo apo to manousos_d2 mia mera akribws prin fas scamm, k mia mera prin den eixes kamia gnorimia.. apla ma8ate to email tou evo apo tin emma tis Naughtys 100%
ala na pos pianeste..
tetoio psema den exw ksanadi, epidi egw exw bali bots / spambots apo shops sto grc, distixos merika atoma ipane kati pou den eprepe na poune..
EVO EISAI A8WOS..
k epidi exw k egw istoriko san scammeri sto jsp, k epestrepsa mono k mono epidi ksekinai pali to d3 eipa na kanw k post edw tin ali8eia.. ta scammeria pote den proxorane mona tous..
kalytera na afisete ton mitso isixa.. gt mitso ontos pires se la8os atomo tilefono oute me ton evo milises...
apla, an ontos les ali8eia k pate dikastirio to email sou pou iparxi se polla accounts pou periexi keylog apodixni pos ise scammeri..
to opio jsp sou einai Scammer tagged.
mitsara, oti ixografises, oti postares, oti thlefwna exeis pane petakseta k tis ixografisis sou..
apla oloi kinigane otn Lapuerta epidi exei gamisi aftos k ta idia tou ta filarakia pleon k ton kinigane oloi..
o lapuertas einai pou efage ton kl3mpn3r, ton evo me to modenas, to moncler, to rom.. o lapuertas k o evo ine 2 diaforetika atoma..
gl !
makari na petixi i minisi sou k na breis ton lapu epidi aftos einai to scammeri k oxi o evo, gt an prosxeis ka8e fwra o evo exei asteria high sto jsp, k pote den exei high elite rare items, mono ta standart..
ante gamisou twra.. polla ipate gia ton evo, k mono epidi sas exei gamisi ena atomo olomonaxo den simeni pos den exei irl filous..
evo pali kala pou doulebes re file ekini tin hmera, i douleia einai bareti ala se help pou k pou..
xaxaxa! k Twister nice stoixaki ala re file.. koitakse prwrta ton eauto sou k meta sxoliaze tous alous..
k oti grafete edw k pera enantion mou malakismena sas grafw ekei pou prepei..
merika palia atoma edw me kseroun para poli kala k irl life, thessaloniki kentro dota barousame sta Matrix..
retardia twra pleon oli paizoun wow k malakies..
d2 re malakes.. 8a epistrepsw stin 3logia.. ta leme POUTANES
stamatisa na diavazw sto proxy, to kses oti to proxy den einai tipota allo para enas tropos gia na to "paizeis" sta piadia tis geitonias sou oti logareis apo alli ip? oi astinomikoi tis DHE vriskoun pou einai to kanoniko PC sou akoma kai ama exeis dynamic IP pou tin alazeis kathe deutero
ok diavasa kai parakatw, episeis entopizete to "IP" tou pc sou otan logares kai ti ekanes epomenos min anisixeis
This post was edited by jimania on Jan 29 2011 03:33pm