Quote (firebreath @ 22 Jan 2011 14:41)
Loipon prin 2-3 meres eida to idio thema se ena allo forum kai eipa na kano kai edo ena gia na antalaxume apopseis.
ego eimai yper ths fashs alla me sugekrimena dedomena.px na to poylane apokleistika se coffe shops mexri sugekrimenh posothta.kai fusika na mhn to poulane se anhlikoys
de sumfwnw dioti edw lene oxi alkool katw apo 17 xronwn sta mpouzoukia kai sta club kai ta vlepeis kathe prwi ola ta paidia sto nosokomeio
oxi tsigaro kai ginete enas panikos
apo tin alli meria les kai autos pou kanei xasis asxetos ilikias den vriskei na kanei kathe mera egw vlepw olo ton kosmo mpampakonete kathe mera kai paidia 15 xronwn kai ta vriskoun mia xara
Quote (Sparda13 @ 22 Jan 2011 15:24)
ti lete re mages na apopoinikopoii8ei....dld exoume ta tsigara pou di8en dn ta poulane se anilikous
ARXIDIA
8a valete prezes kai nomizete oti dn 8a pouli8oun??
kai pes oti o allos vazei glastra stin auli tou...lete oi prezakes na sigrati8oun ?
gia to iatriko kommati opote xreiazetai pairneis sintagi apo giatro kai sou epitrepetai i xrisi opote np ekei
Alla dn eimaste gia apopoinikopoiiseis edw pera, otan to 95% twn paidiwn simera einai kagoures pou tin exoun dei mixani tsigaro GIA MAGKIA
poso kairo 8a tous parei na peiramatistoun....makria auta re apo dw
nai les kai ta paidia idi den peiramatizodai
egw magkes an thelete tin apopsi mou allios ignore
pisteuw oti to mono provlima tha einai an ginei auto oti auto pou eipes tha exei allos stin aulh tou to xasisodentro kai to idio vrady tha exei eksafanistei to dentro kai ton fadazomai tin alli mera stin astinomia minush ep agnwstou
mou klepsan to xasis ELEOS
apla an to vgaloun nomima gia poulima tha ginei panikos giati edaksi to xasis edw pou ta leme einai sa na pineis 5 kala dunata pota kai na eisai sta hi sou alla meta to xasis tha akolouthisei kai h koka sto mellon opote o kathe arrwstos pou de tha mporei xwris to narkotiko tou eite einai koka eite xasis eite preza
tha proxwrei se klepsies vevaia isos an ginei auto h astunomia na tous piasei olous tous kleftes meta ( LOL xD ) anyway
gia mena euxomai na kanoun kai to tsigaro teleios paranomo h na vgaloun ena mixanima opws me to alkotest kai na vlepoun posa grammaria nikotineis kai pisas kapnises kai na tous gamane kai tous kapnistes
de ginete pou emena paradeigma de mou aresei to tsigaro de to goustarw vromaei na exw mauro sikoti epidi eimai pathitikos epidi kapoioi goustaroun eite na to paiksoun mouri me to tsigaro eite epidi pitsirikades eithelan na to paiksoun magkakia me tsigaro kai apo tote kollisan na gamane olwn twn allwn tin ugeia pou de to theloun to tsigaro
pisteuw en Telei oti se auto to thema den uparxei pote periptosi na vrethei Lush 100% sigoura kai pada tha uparxoun paravates eite to afisoun to tsigaro eite oxi pada tha ginete enas panikos
oso gia to xasis an to kanoun xara stous xasiklides an de to kanoun tha meinoun opws einai ta pramata stin ousia pali to idio einai apla an to afisoun tote tha fanei kala poioi einai xasiklides kai poioi oxi XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD