d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Ελληνικά > Giati O Evo Einai Diasimos? > Giati
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Dec 14 2010 10:27am
Quote (kalhmera @ Dec 14 2010 06:13pm)
san na mas les oti einai wraio na koroideueis tous anthrwpous edw mesa, na tous scammareis ktl...giati alliws den yparxei allws logos na exeis multy account...!!!!ara eisai yper twn scammer ktl...

ps: allwste kai esu scammer hsouna kwstako ;)

xaxaxaxa nai fisika kai imoun .. alla imoun timios scammer .. stin 1.10 .. :P
pote dn eklepsa ellina .. sinithos germanous pou tous misousa poly ....
oso gia ton evo ok pao paso .. nai dn einai oraio na mn exeis kamia timi kai na scamareis kai na koroidebeis akoma k patriotes ..
Banned
Warn: 10%
Dec 14 2010 10:31am
Quote (Korpets @ Dec 14 2010 04:27pm)
oso gia ton evo ok pao paso .. nai dn einai oraio na mn exeis kamia timi kai na scamareis kai na koroidebeis akoma k patriotes ..

eite ellhna kleveis eite kseno pali scammer eisai ^^

This post was edited by Hacked on Dec 14 2010 10:59am
Member
Gold: 572.00
Warn: 20%
Dec 14 2010 10:31am
Quote (Korpets @ Dec 14 2010 05:27pm)

eVo simenei eVolution.

Scammaran ton evo, scammare k aftos..

oso ton kserw k krinw etsi einai.
Member
Gold: 9.00
Dec 14 2010 10:33am
Quote (Korpets @ Dec 14 2010 04:27pm)
to thema den einai an scammareis germanous,ellhnes,italous,irakinous h otidhpote...to thema einai giati mpaineis sthn diadikasia na klepseis apo kapoion o opoios exei xalasei real money gia auto to paixnidi kai tha erthei enas akyros na tou ta klepsei...giati klepsia einai etsi..!!kai apo tin stigmh pou merikoi dinoun real money opws kai egw, giati na erthei kapoio mounopano pou den exei ston hlio moira kai na me scammarei??auto einai ahdia..apla

Member
Gold: 9.00
Dec 14 2010 10:34am
Quote (Chile @ Dec 14 2010 04:31pm)
eVo simenei eVolution.

Scammaran ton evo, scammare k aftos..

oso ton kserw k krinw etsi einai.
afou re mpastardi esu eisai o evo, ti mas zalizeis ta arixidia?ah sto diaolo malakismena me ta multy sas pethanete se kamia gwnia kai min anhsuxeite den tha sas klapsei kai kaneis!!!!

Member
Gold: 572.00
Warn: 20%
Dec 14 2010 10:34am
Quote (kalhmera @ Dec 14 2010 05:33pm)
to thema den einai an scammareis germanous,ellhnes,italous,irakinous h otidhpote...to thema einai giati mpaineis sthn diadikasia na klepseis apo kapoion o opoios exei xalasei real money gia auto to paixnidi kai tha erthei enas akyros na tou ta klepsei...giati klepsia einai etsi..!!kai apo tin stigmh pou merikoi dinoun real money opws kai egw, giati na erthei kapoio mounopano pou den exei ston hlio moira kai na me scammarei??auto einai ahdia..apla

ti real money re kalhmera.. paixnidi einai real money kanonika dineis mono gia na agoraseis to paixnidi.. eleos diladi.. 1.08 den epezes na duparis item ? eprepe na to agorasis?

Quote (kalhmera @ Dec 14 2010 05:34pm)
afou re mpastardi esu eisai o evo, ti mas zalizeis ta arixidia?ah sto diaolo malakismena me ta multy sas pethanete se kamia gwnia kai min anhsuxeite den tha sas klapsei kai kaneis!!!!

ama pistebeis pos epidi o evo den paizei me ta rl filarakia tou diablo opos 8a eprepe simeni pos den exei filous?

k omos 8a eprepe... o evo apo tin zhleia tou mia zoh sto na einai Pro me emas den epeze.. ego kano mf runs kano baal runs..
o evo mia zoh duel, donates, k charnames kinigai..

eisai apardaixtos..

This post was edited by Chile on Dec 14 2010 10:38am
Member
Gold: 8,380.00
Dec 14 2010 11:23am
Quote (Hacked @ 14 Dec 2010 18:04)
den eipei kaneis oti einai kako. Enantia sta rules tou forum paei.
To kako einai na eheis multi kai na paristaneis oti eisai allos kathe 3 kai ligo^^

P.S.
efoson asxoleise me ena site prepei na akoloutheis kai tous kanones tou.
Efoson o njaguar einai o idioktitis aytos kathorizei tous kanones.

kai de to katalava giati na kathorizei ta rules autos?

to xei kanei Kratos to site

kanei lock atoma pou epidi exoun 170k fg kai einai 2010 users kaie xoun 3k posts tous kanei ban kai tous pernei kai ta fg malakies ena filaraki mou gamithike sto poker 12 wres ksekskistike na kerdizei evgale 170k kai tou rikse ban to account les kai einai eforia na poume de dilose pws peire ta fg Forofugas

ELEOS
Member
Gold: 8,380.00
Dec 14 2010 11:26am
Quote (Chile @ 14 Dec 2010 19:34)
ti real money re kalhmera.. paixnidi einai real money kanonika dineis mono gia na agoraseis to paixnidi.. eleos diladi.. 1.08 den epezes na duparis item ? eprepe na to agorasis?

ama pistebeis pos epidi o evo den paizei me ta rl filarakia tou diablo opos 8a eprepe simeni pos den exei filous?

k omos 8a eprepe... o evo apo tin zhleia tou mia zoh sto na einai Pro me emas den epeze.. ego kano mf runs kano baal runs..
o evo mia zoh duel, donates, k charnames kinigai..

eisai apardaixtos..

no Evo has a Friend and A good thats me

Evo i love you you are MY best Friend I will never forget you :)

pes tou to auto :)
Banned
Gold: 0.65
Warn: 50%
Dec 14 2010 11:42am
ntaksi to kseroume oti einai o evo....stop posting gia na min anevazei kai to post count tou tsaba
Member
Dec 14 2010 05:15pm
Quote (kalhmera @ Dec 14 2010 07:33pm)

nai simfono .. sigoura ! kai mena otan imoun noobas sta prota xronia me eixane klepsei ..
afto einai to diablo stn teliki kapitalismos .. mono an eksapatiseis tn allon mporeis na anebeis .. !
efoson i blizzard dn ftiaxnei ta lathi tou paixnidiou .. (opos sto wow) kai to scamm einai mesa sto paixnidi .. ola gia ola . !
Ego pote dn ipa oti ekana kala .. kai alitheia dn einai oti eniotha toso oraia meta . me toses katares pou eixa faei :P
ektos aftou eimai timios me osous mou ksigiounte.eixa thimata pou tous ekleba kai epeidi milousan sosta tous ta edina piso ++ gia apozimiosi ....

This post was edited by Korpets on Dec 14 2010 05:21pm
Go Back To Ελληνικά Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll