Quote (BlackTwister @ 3 Dec 2010 17:14)
trava gamisou re partali pou exeis ta moutra na anoikseis k guild...arage tha bei kaneis pote?k an bei tha ksepei ti kwloscammeri tou kerata eisai p gamas filous sou san ton gew?trava gamisou...
ksereis ti den mou aresei !
pos alou k alou mou les den trexei tpt.. perasmena ksexasmena.. apo tin mia mou zitas 200k Forumgold.
apo tin alh sou lew den to phra !
ante k gamisou esi partali ... egw edinw palia logous edw mesa k den me pame merika atoma !
esi mia zoh gtp ! mia zoh tha eisai Orgio k sta duels alonon k sto GRC!
egw eugenika sou ipa otan er8i i wra reallife ofc tha ta poume an8ropina swsta !
egw oute se kanw flame oute sou brizw tpt! k afou me ksereis.. ksereis pos ksekinao grigora ta flame..
krima tetoia atoma egw ta onomazo prodotes giati den exoune ta arxidia tous na paradextoune tin ali8eia !
kai 8eleis na deis pos ixan er8i totes ta forumgold ?
Ληφθέντα 20,228.00 (130.00 -> 20,358.00) from (45,228.00 -> 25,000.00) ela to profit sou
ala etsi re malakismeno 8elw na me katigoras! 8a er8i omos i mera !!! 8a er8i !! pou 8a pis ise alani se emena!! giati me ksereis!! egw san filos mesa sto dia den piraksa k oute xalousa xatiria..
k etsi opos skeftesai dixneis tin ilikia sou Panteli.. egw sou filao oti iero exw pws mporei na paizei sxesi me tou geo to acc.. ala den to pira egw!
This post was edited by Moncler on Dec 3 2010 10:28am