Quote (BlackTwister @ Nov 30 2009 05:10pm)
bre crusader gataki giati de stamatas na prizeis arxidia? ^^ pws to enoeis oti tous exeis olous souza??sto elliniko jsp forum eisai...prepei na prosgiwtheis ligaki file mou...kanenan den exeis souza gt pera apo ton evo p kakws kata thn gnwmh mou kanenas allos den asxolithike pote mazi sou...antithetos esy asxoleisai me opoion blepeis...bres loipon kati p na se kanei na pernas kala k stamata na eisai faflatas edw pera mesa...tipota den eisai apolytws...s eipa oti de tha asxolithw mazi s k to ennow...perastika gataki...
oso gia sena carmil p opws k to allo to zwifio apo panw milas gia mena k grafeis se parakalw allakse thn fwto tou profil s giati eisai san apotyximeno peirama ths fyshs...ta gialia s einai pio megala apo thn othoni tou ypologisth p exeis brosta sou...eilkrina san pontikh me gyalia p exei drapeteysei apo ergastirio genetikwn peiramatwn eisai...stamata na spammareis loipon...den anebainoun ta 4rw xronwn post s etsi...to oti den asxoloume me to elliniko forum de simainei oti de borw na flammarw k egw...apla einai xasimo xronou na kathomai k na apantaw se ena-ena post enos pragmatikou blaka p thelei na epiblithei mesa apo mia othoni ypologisth se ena swro atoma k exei mia terastia idea gia ton eayto tou enw den einai tpt parapanw apo ena ilithio paidakia p molis brei gomena tha to paratisei to d2 alla akoma den katafere kai den aporw gia to giati...(crusader)...kai se ena peiramatozwo p ama ton dei o steven spilber tha ton parei na paiksei sto jurasic park to dinosayraki me ta gyalia...(carmil)...perastika magges...htan to telytaio mou post geia sas...
pousai skatofatsa, kat'arxas to acc name mou einai Carnil me ''n'' kai oxi me ''m''.
apo ekei na katalaveis oti oti egw borei na foraw gyalia, alla esi eisai teleiws tyflos, zwo.
episis pane mathe pws grafetai to onoma tou gnwstou skinotheti prin arxiseis na les tis aidies sou.
egw tha apokalousa to post soy ws ''selfowned''.
oso gia ''to teleytaio sou post'' ayto to vlepw edw kai posa post? 5? 6?
to thema einai aplo, dn apantas kan se ayto pou sou lew. apodeiksi oti eisai mega dodger.
o nick (k egw fysika) se rwtame synexws: game name gia duel.
alla esi ti douleia sou

dodge.
poios einai telika o faflatas edw, pou menei sta logia mono?
This post was edited by Carnil on Nov 30 2009 08:33am