Quote (cccp_punk @ Sat, Jul 11 2009, 06:05am)
da vi pitam ne6to ama seriozno toq pyt . . trqbva mi keylogger za da si vidq cd keya na diablo poneje go nqmam nikyde zapisan , kak moga da si go vidq toq cd key ?
mislq che imashe edna programa kadeto ti razkriva cd-keya , tuk nqkade bqh 4el i imashe i link etc 6te se razrovq i 6te vida
