Quote (RamboBibo @ 26 Dec 2011 23:33)
Aaaahahaha!

Im a rookie, but allready got my first pass in 3 try

Vi er alle enige om dine driving skills, men som du selv sagde, nogle får multitaskin med alderen, andre har bare mere østrogen i DNA'et

haha..
VI ses imorgen til nogle run, også skal jeg forsøge at være fuld fokuseret i spillet

Præcis

Quote (paxelsen @ 26 Dec 2011 23:34)
du får ikke hh

UP I DIG !!!

Jeg skal nok få den en dag

Quote (KONG3N @ 26 Dec 2011 23:34)
WL er for kvinder

Ninja / Pala er for mænd..
Du har også fortjent den HH
Ja er jeg da men du blir ved med at brænde mig af

hahahah
Brænde dig af ? Haha xD
Ja jeg har fortjent den skide HH men gi mig en combo som er direkte til et " PASS "