14. marraskuuta 2009 15:25:14 Lähetetty -400.00 (4,583.35 -> 4,183.35) to Aleex1 (264.95 -> 664.95)
Pay-day for my favorite tier 1 slave14. marraskuuta 2009 15:23:21 Lähetetty -400.00 (4,983.35 -> 4,583.35) to Kosti (100.47 -> 500.47) Sun osuus siitä miekasta

14. marraskuuta 2009 15:22:50 Lähetetty -400.00 (5,383.35 -> 4,983.35) to Jarge92 (10,224.34 -> 10,624.34) Sun osuus 55 miekasta
Mhehehe, 1,2k sent to my slaves...
Sold the 55 sword to this copy of Ryan

( same avatar, for the ones who don't get it )
http://forums.d2jsp.org/user.php?i=254145This post was edited by Homero on Nov 14 2009 07:28am