d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > d2jsp > Ladder Slasher > LS Guild Chat > . | +1 Ladderslasher Guild Chat | .
Prev17576777879101Next
Closed New Topic
Member
Posts: 17,270
Joined: Jan 2 2008
Gold: 610.00
Aug 9 2009 08:33am
Quote (GinCola @ Sun, Aug 9 2009, 04:32pm)
jo wir können eh nichts dagegen machen...

ich werd bei +1 bleiben und dann bei was ez ty mitspammen wie eh und je :D


nee da sind komische leute
Member
Posts: 12,669
Joined: Jan 30 2008
Gold: 0.00
Aug 9 2009 08:34am
Quote (Renne @ Sun, 9 Aug 2009, 16:33)
nee da sind komische leute


die sind witzig :D
Member
Posts: 17,270
Joined: Jan 2 2008
Gold: 610.00
Aug 9 2009 08:34am
Quote (GinCola @ Sun, Aug 9 2009, 04:34pm)
die sind witzig :D


kenn die da net :)
Member
Posts: 12,669
Joined: Jan 30 2008
Gold: 0.00
Aug 9 2009 08:35am
Quote (Renne @ Sun, 9 Aug 2009, 16:34)
kenn die da net :)


alle cool drauf bei denen ^_^
Member
Posts: 44,863
Joined: Apr 12 2006
Gold: 788.00
Warn: 10%
Aug 9 2009 08:35am
Quote (GinCola @ Sun, 9 Aug 2009, 16:35)
alle cool drauf bei denen ^_^


mkay :)
Member
Posts: 21,537
Joined: Apr 22 2008
Gold: 4.00
Aug 9 2009 08:36am
Quote (GinCola @ Sun, 9 Aug 2009, 16:35)
alle cool drauf bei denen ^_^


hier auch :)
Member
Posts: 6,326
Joined: Jan 5 2009
Gold: 14.14
Aug 9 2009 08:40am
Quote (masterofscare @ Sun, 9 Aug 2009, 16:32)
vor ner woche schon gesaugt und vorhin mal gezockt

finds crap


lohnt net


Werds totzdem zu endesaugen und zocken ^^
Ich Gothic 3 auch ohne Patches durchgespielt -_-
haste sonst nmoch was neues da^^ kann dir ja dann ma meine externe mitgeben :)
Member
Posts: 44,863
Joined: Apr 12 2006
Gold: 788.00
Warn: 10%
Aug 9 2009 08:41am
Quote (Flosy91 @ Sun, 9 Aug 2009, 16:40)
Werds totzdem zu endesaugen und zocken ^^
Ich Gothic 3 auch ohne Patches durchgespielt -_-
haste sonst nmoch was neues da^^ kann dir ja dann ma meine externe mitgeben :)


nope

nix soweit
Member
Posts: 34,066
Joined: Sep 19 2006
Gold: 87.23
Aug 9 2009 09:02am
Quote (TheDarkSand @ Sun, 9 Aug 2009, 16:28)
aber echt mal
wenn dieser channel länger auf bleiben soll als die anderen , müssen wir aufhören mit den ganzen doppelposts / 1 wort posts und smileyposts -.-


Member
Posts: 44,863
Joined: Apr 12 2006
Gold: 788.00
Warn: 10%
Aug 9 2009 09:12am
Quote (Balakai @ Sun, 9 Aug 2009, 15:36)
Quote (masterofscare @ Sun, 9 Aug 2009, 15:35)
Quote (Balakai @ Sun, 9 Aug 2009, 15:32)
Quote (masterofscare @ Sun, 9 Aug 2009, 15:28)
Quote (Balakai @ Sun, 9 Aug 2009, 15:00)
Quote (masterofscare @ Sun, 9 Aug 2009, 10:06)
so can u tell me today pls ?


I can tell you to use the guild note box instead ;)


no we dont do that

its a guild chat sub forum

so we can have a guild chat there and post in it as much as we want

we dont need a guild notebox


That or have your topics closed again. Sorry.


haha lol

i dont pay 500 fg for a notebox with 25 posts

and pay 250 each 25 new posts

NN SRY!

we are allowed to have a gc! thats why the subforum is for.

pls dont tell me shit, i dont wanna rage on sunday!


regards, cle


Admins order.



Quote (njaguar @ Sun, 9 Aug 2009, 16:55)
Quote (masterofscare @ Sun, 9 Aug 2009, 09:29)
balakai told me he got order by u to tell us that we cant create a new guild chat.

is this true?


regards, clemens!!


Use the Guild Notebox pages.




<_<
Go Back To LS Guild Chat Topic List
Prev17576777879101Next
Closed New Topic