Quote (Chestk @ 5 May 2011 19:40)
Det er heller ikke det jeg mener
' Du har selvfølgelig sat fut i Guild Pointsne på det seneste, som vi fleste er virkelig taknemmelig for - men vi fik da også nogle inden du kom, men måske ikke nær så mange.
Jeg tror bare at vi tager det mere stille og rolig - det drejer sig mest af alt om at hygge og ikke så meget om GP's, selvfølgelig er det GP's som giver os drivkraften og gejsten til at spille, så der er lidt konkurrence, men vi skal nok nå det en dag - for mig i hvert fald er det lige meget om vi når først pladsen om 3 uger eller 3 år - bare vi har et lille mål at gå efter.
- folk spiller meget i perioder - så nogle uger for vi mange og andre ikke nær så mange. Derfor mener jeg, at det er ærgerligt du forlader os, da vi stadig kunne at hygget sammen Vi kan stadig game sammen, jeg syntes bare det er til grin at man laver aftaler, også ikke kan overholde dem.
Jeg er blevet opvokset med at laver man aftaler så holder man dem, og ikke bare dropper dem...
NB. Danish, KONG3N, paxelsen, lopobasse, KingZize
Det er godt nok lang tid siden man har set så mange guild members på guild topic på samme tid !