d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > d2jsp > Ladder Slasher > LS Guild Chat > Trophyroom Public Ls Chat
Prev16263646566131Next
Add Reply New Topic
Member
Posts: 14,744
Joined: May 4 2006
Gold: 4.00
Jan 12 2012 04:58am
Quote (RistVaLL @ 12 Jan 2012 11:55)
njoy your glyphs ;)
at school already ?


I have the day off now :P but in 2.5 I go workout xD
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Jan 12 2012 04:59am
Quote (Danish @ 12 Jan 2012 11:58)
I have the day off now :P but in 2.5 I go workout xD


How do you look ?
Since you workout daily ^^
Member
Posts: 14,744
Joined: May 4 2006
Gold: 4.00
Jan 12 2012 05:46am
Quote (RistVaLL @ 12 Jan 2012 11:59)
How do you look ?
Since you workout daily ^^


Well quite good if I should say that :P

Hahah <3
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Jan 12 2012 05:55am
Quote (Danish @ 12 Jan 2012 12:46)
Well quite good if I should say that :P

Hahah <3


I bet! ;)
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Jan 12 2012 09:44am
Todays good deed, I was and workout aswell :O

Now i feel dizzy xD haha

WHERE IS MAAAA COKE?!?!?
Member
Posts: 14,744
Joined: May 4 2006
Gold: 4.00
Jan 12 2012 09:48am
Quote (RistVaLL @ 12 Jan 2012 16:44)
Todays good deed, I was and workout aswell :O

Now i feel dizzy xD haha

WHERE IS MAAAA COKE?!?!?


Hehe xD
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Jan 12 2012 09:50am
Quote (Danish @ 12 Jan 2012 16:48)
Hehe xD


Damn im so proud of myself xD
so i will even celebrate with some kebab and beer! :D

This post was edited by RistVaLL on Jan 12 2012 09:51am
Member
Posts: 14,744
Joined: May 4 2006
Gold: 4.00
Jan 12 2012 09:55am
Quote (RistVaLL @ 12 Jan 2012 16:50)
Damn im so proud of myself xD
so i will even celebrate with some kebab and beer! :D


Sound great.

I havn't been drinking soda or beer this year, and I wont be able to do it eiter.
I need to be summer ready when Iam going to turkey at 19/7 :P
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Jan 12 2012 09:58am
Quote (Danish @ 12 Jan 2012 16:55)
Sound great.

I havn't been drinking soda or beer this year, and I wont be able to do it eiter.
I need to be summer ready when Iam going to turkey at 19/7 :P


7months ? :O how do you look if you cant even have one single soda ?^^
but isnt a strong beer good after traning? doesnt it help the muscles with something bla bla.

edit;

http://www.aftonbladet.se/halsa/article11910604.ab

Joan Ramon Barbany är professor i fysiologi vid universitetet i Granada och före detta basketspelare.

Han menar att måttlig ölkonsumtion efter träningen är bra för att återställa vätskenivåerna och förhindra uppkomsten av muskelvärk, skriver spanska La Verdad.

– Måttligt intag av öl är fördelaktig på grund av den höga nivån antioxidanter som skyddar organismerna och kämpar mot bildandet av fria radikaler, säger Joan Ramon Barbany till tidningen.

This post was edited by RistVaLL on Jan 12 2012 10:08am
Member
Posts: 14,744
Joined: May 4 2006
Gold: 4.00
Jan 12 2012 10:18am
Quote (RistVaLL @ 12 Jan 2012 16:58)
7months ? :O how do you look if you cant even have one single soda ?^^
but isnt a strong beer good after traning? doesnt it help the muscles with something bla bla.

edit;

http://www.aftonbladet.se/halsa/article11910604.ab

Joan Ramon Barbany är professor i fysiologi vid universitetet i Granada och före detta basketspelare.

Han menar att måttlig ölkonsumtion efter träningen är bra för att återställa vätskenivåerna och förhindra uppkomsten av muskelvärk, skriver spanska La Verdad.

– Måttligt intag av öl är fördelaktig på grund av den höga nivån antioxidanter som skyddar organismerna och kämpar mot bildandet av fria radikaler, säger Joan Ramon Barbany till tidningen.


I will have my 14 pack on my stomach when it's summer again :P

And btw. guys.

When are we able to play today ?

Aiden ( amigos ) ask for some runs today :P

Don't believe that a beer is good after a workout Niclas....
Go Back To LS Guild Chat Topic List
Prev16263646566131Next
Add Reply New Topic