d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > d2jsp > Ladder Slasher > LS Guild Chat > ►firehawks◄ Recruiting And Guild Chat
Prev1628629630631632676Next
Closed New Topic
Member
Posts: 23,973
Joined: Dec 16 2007
Gold: 2,000.00
Mar 28 2011 07:29am
Quote (Chestk @ 28 Mar 2011 11:13)
Jeg hygger bare på min Monk, jeg har jo også en paladin :) Jeg giver lasse chancen for at få Warlock hehe :) Men det skal nok komme efter jeg har spillet lidt d2 - trænger lige til en lille pause fra Slash.


jeg hygger også på monk og palla :D
Member
Posts: 28,426
Joined: Oct 31 2007
Gold: 10,206.37
Mar 28 2011 10:32am
Quote (KingZize @ Mar 25 2011 08:49pm)
Lige en meddelse jeg vil dele med folk her.


Jeg er blevet spurgt om ikk jeg vil joine DS


Har tænkt meget over det eftersom jeg ikk rigtig møder jer andre så meget mere som i starten.
Synes allesammen er meget Inaktive. ;(
(+ i jo vil bruge meget tid på d2 her fra næste uge)
ved ikk om jeg skal spille alligevel ;)


Så har det meget op til overvejelse
Vil super gerne blive i guild. fordi jeg gerne vil være loyal overfor jer jo ;)


Ville lige fortælle det til alle i guilden ;)


:thumbsup:

Hvad så firehawks? :)

Klar til i aften?

This post was edited by shortytheman on Mar 28 2011 10:32am
Member
Posts: 12,867
Joined: Mar 10 2004
Gold: 573.84
Mar 28 2011 10:42am
Quote (shortytheman @ 28 Mar 2011 17:32)
:thumbsup:

Hvad så firehawks? :)

Klar til i aften?


ja da og dig :D
Member
Posts: 28,426
Joined: Oct 31 2007
Gold: 10,206.37
Mar 28 2011 10:48am
Quote (paxelsen @ Mar 28 2011 05:42pm)
ja da og dig :D


Jow, tror lige jeg kan klemme en 1-71 ind imellem også :)

men vi har et 5mand guild team til diablo! :)
Member
Posts: 12,867
Joined: Mar 10 2004
Gold: 573.84
Mar 28 2011 10:55am
Quote (shortytheman @ 28 Mar 2011 17:48)
Jow, tror lige jeg kan klemme en 1-71 ind imellem også :)

men vi har et 5mand guild team til diablo! :)


nice :D
Member
Posts: 12,867
Joined: Mar 10 2004
Gold: 573.84
Mar 28 2011 01:19pm
:mad: kom nu
Member
Posts: 20,684
Joined: Apr 9 2009
Gold: 4,444.84
Mar 28 2011 01:32pm
Quote (shortytheman @ 28 Mar 2011 18:32)
:thumbsup:

Hvad så firehawks? :)

Klar til i aften?


[B]Overvejer - det må han da gerne :) intet er endnu. Gad vide hvem der har spurgt ham om at joine? hehe
Quote (shortytheman @ 28 Mar 2011 18:48)
Jow, tror lige jeg kan klemme en 1-71 ind imellem også :)

men vi har et 5mand guild team til diablo! :)


Vi har et 8 mands team :) - Det skal nok blive godt.[/B]
Member
Posts: 20,684
Joined: Apr 9 2009
Gold: 4,444.84
Apr 2 2011 05:13am
Den er da gået helt død herinde hva? :) Regner med at starter op her i dag elller i morgen på Ladder Slasher
Member
Posts: 23,973
Joined: Dec 16 2007
Gold: 2,000.00
Apr 2 2011 06:37am
Kommer med 170 i timen om en uge ;)
Member
Posts: 20,684
Joined: Apr 9 2009
Gold: 4,444.84
Apr 2 2011 07:01am
Quote (KingZize @ 2 Apr 2011 14:37)
Kommer med 170 i timen om en uge ;)


Lyder super :) - Jeg tror næsten jeg begynder her i dag.

- D2 er nede igen med priserne.
Go Back To LS Guild Chat Topic List
Prev1628629630631632676Next
Closed New Topic