Lige en meddelse jeg vil dele med folk her.
Jeg er blevet spurgt om ikk jeg vil joine DS
Har tænkt meget over det eftersom jeg ikk rigtig møder jer andre så meget mere som i starten.
Synes allesammen er meget Inaktive. ;(
(+ i jo vil bruge meget tid på d2 her fra næste uge)
ved ikk om jeg skal spille alligevel

Så har det meget op til overvejelse
Vil super gerne blive i guild. fordi jeg gerne vil være loyal overfor jer jo

Ville lige fortælle det til alle i guilden
