
tjae
Jeg er meget aktiv hvis jeg selv sku sige det.. De eneste dage jeg ikk kan er bare hver anden weekend da jeg skal være sammen med damen..
hun bor i KBH og jeg er fra kolding.. sååe lidt skal vi jo ses

men ellers alle andre dage er jeg online.. men forstår self også dem som bare VIL være ide store.. fordi så er der større chance for at etablere run ja
fra 1-71 hurtigt (ofte med gode spillere / teams)
såe ja