d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > d2jsp > Ladder Slasher > LS Guild Chat > ►firehawks◄ Recruiting And Guild Chat
Prev1608609610611612676Next
Closed New Topic
Member
Posts: 6,182
Joined: Sep 25 2009
Gold: 956.00
Feb 8 2011 07:17am
yeah =) i have star donar =)
Member
Posts: 1,725
Joined: Aug 27 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Feb 9 2011 08:19am
Quote (DvCdennis @ Feb 8 2011 03:17pm)
yeah =) i have star donar =)


Nice, I think my profile could look good with star to ^_^
Member
Posts: 6,182
Joined: Sep 25 2009
Gold: 956.00
Feb 9 2011 08:33am
xd
you need only 250fg 4 the first star donar xd
Member
Posts: 1,725
Joined: Aug 27 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Feb 9 2011 08:42am
Quote (DvCdennis @ Feb 9 2011 04:33pm)
xd
you need only 250fg 4 the first star donar xd


oh :)

then i will be able to get a star one day i think hehe :D
Member
Posts: 23,973
Joined: Dec 16 2007
Gold: 2,000.00
Feb 9 2011 12:43pm
nå.. så smuttede ham dennis..

ser ud som om han heller vil være i storm..
Member
Posts: 20,684
Joined: Apr 9 2009
Gold: 4,444.84
Feb 9 2011 01:51pm
Quote (KingZize @ 9 Feb 2011 20:43)
nå.. så smuttede ham dennis..

ser ud som om han heller vil være i storm..


Ja, det er klart når vi ikke er så aktive hele tiden. Nogle gange er vi meget på, andre dage er vi ikke, sådan er det jo engang i mellem.

-Og da vi ikke har etablere en stor guild endnu, så er det ofte, at der ikke rigtig er nogle at spille med.

Lidt ærgerligt
Member
Posts: 23,973
Joined: Dec 16 2007
Gold: 2,000.00
Feb 9 2011 03:15pm
Quote (Chestk @ 9 Feb 2011 21:51)
Ja, det er klart når vi ikke er så aktive hele tiden. Nogle gange er vi meget på, andre dage er vi ikke, sådan er det jo engang i mellem.

-Og da vi ikke har etablere en stor guild endnu, så er det ofte, at der ikke rigtig er nogle at spille med.

Lidt ærgerligt


;)

tjae

Jeg er meget aktiv hvis jeg selv sku sige det.. De eneste dage jeg ikk kan er bare hver anden weekend da jeg skal være sammen med damen..

hun bor i KBH og jeg er fra kolding.. sååe lidt skal vi jo ses :P

men ellers alle andre dage er jeg online.. men forstår self også dem som bare VIL være ide store.. fordi så er der større chance for at etablere run ja

fra 1-71 hurtigt (ofte med gode spillere / teams)

såe ja
Member
Posts: 11,846
Joined: Nov 19 2008
Gold: 100.11
Feb 9 2011 03:16pm
Quote (KingZize @ Feb 9 2011 10:15pm)
;)

tjae

Jeg er meget aktiv hvis jeg selv sku sige det.. De eneste dage jeg ikk kan er bare hver anden weekend da jeg skal være sammen med damen..

hun bor i KBH og jeg er fra kolding.. sååe lidt skal vi jo ses :P

men ellers alle andre dage er jeg online.. men forstår self også dem som bare VIL være ide store.. fordi så er der større chance for at etablere run ja

fra 1-71 hurtigt (ofte med gode spillere / teams)

såe ja


you should all join awesome and we'd setup 1-71 runs very often :unsure:

Hi mates :Hug: :Hello:
Member
Posts: 23,973
Joined: Dec 16 2007
Gold: 2,000.00
Feb 9 2011 03:55pm
Quote (Luvve @ 9 Feb 2011 23:16)
you should all join awesome and we'd setup 1-71 runs very often :unsure:

Hi mates :Hug: :Hello:


hi mate
Member
Posts: 1,725
Joined: Aug 27 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Feb 9 2011 04:02pm
Quote (Chestk @ Feb 9 2011 09:51pm)
Ja, det er klart når vi ikke er så aktive hele tiden. Nogle gange er vi meget på, andre dage er vi ikke, sådan er det jo engang i mellem.

-Og da vi ikke har etablere en stor guild endnu, så er det ofte, at der ikke rigtig er nogle at spille med.

Lidt ærgerligt


På den anden side, vi har jo et liv ved siden af..

så det sku okay med mig vi bare spiller en gang imellem :)


jeg synes bare jeg er lidt låst og mangler items til lvl 55 :(

vil hoppe i seng, sov godt :)
Go Back To LS Guild Chat Topic List
Prev1608609610611612676Next
Closed New Topic