d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > d2jsp > Ladder Slasher > LS Guild Chat > ►firehawks◄ Recruiting And Guild Chat
Prev1606607608609610676Next
Closed New Topic
Member
Posts: 20,684
Joined: Apr 9 2009
Gold: 4,444.84
Feb 5 2011 05:24am
Quote (KingZize @ 4 Feb 2011 20:48)
Jeg skal desværre pule konen.. så kommer heller ikk på :D
God weekend :D


Jeg har desværre dame besøg, så jeg kommer heller ikke meget på :)
Member
Posts: 7,994
Joined: Oct 22 2007
Gold: 100.95
Feb 5 2011 05:27am
Quote (Chestk @ 5 Feb 2011 12:24)
Jeg har desværre dame besøg, så jeg kommer heller ikke meget på :)


Desværre dame besøg ?

Hehe ja okay hvis du er træt af sådan noget ;P
Member
Posts: 12,867
Joined: Mar 10 2004
Gold: 573.84
Feb 5 2011 05:32am
Quote (KONG3N @ 5 Feb 2011 12:27)
Desværre dame besøg ?

Hehe ja okay hvis du er træt af sådan noget ;P


:thumbsup:
Member
Posts: 20,684
Joined: Apr 9 2009
Gold: 4,444.84
Feb 5 2011 05:34am
Quote (KONG3N @ 5 Feb 2011 13:27)
Desværre dame besøg ?

Hehe ja okay hvis du er træt af sådan noget ;P


Ja, -kvinder de sgu efterhånden godt nok blevet for krævende. Du skulle bare vide, efter sådan en nat, som jeg har haft med hende, så ville du ligesom mig ønske, at du bare kunne spille LS.
Member
Posts: 7,994
Joined: Oct 22 2007
Gold: 100.95
Feb 5 2011 05:54am
Quote (Chestk @ 5 Feb 2011 12:34)
Ja, -kvinder de sgu efterhånden godt nok blevet for krævende. Du skulle bare vide, efter sådan en nat, som jeg har haft med hende, så ville du ligesom mig ønske, at du bare kunne spille LS.


Haha
Member
Posts: 6,182
Joined: Sep 25 2009
Gold: 956.00
Feb 5 2011 06:07am
can 1 dn8 me 0.10fg?
Member
Posts: 7,994
Joined: Oct 22 2007
Gold: 100.95
Feb 5 2011 06:11am
Quote (DvCdennis @ 5 Feb 2011 13:07)
can 1 dn8 me 0.10fg?


værs'go :)

Member
Posts: 11,846
Joined: Nov 19 2008
Gold: 100.11
Feb 5 2011 06:33am
hiho folks!

starting up a cata from lvl 1, any1 down? :D
Member
Posts: 7,994
Joined: Oct 22 2007
Gold: 100.95
Feb 5 2011 06:53am
Quote (Luvve @ 5 Feb 2011 13:33)
hiho folks!

starting up a cata from lvl 1, any1 down? :D


iam on hc atm wanna try that out :D

but anyway thx alot for asking :)
Member
Posts: 20,684
Joined: Apr 9 2009
Gold: 4,444.84
Feb 5 2011 11:21am
Arh. Det var så det. - Nu er man en glad lille dreng, som har ondt i sin lillemand :)
- :banana:


This post was edited by Chestk on Feb 5 2011 11:21am
Go Back To LS Guild Chat Topic List
Prev1606607608609610676Next
Closed New Topic