d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > d2jsp > Ladder Slasher > LS Guild Chat > ►firehawks◄ Recruiting And Guild Chat
Prev1604605606607608676Next
Closed New Topic
Member
Posts: 20,685
Joined: Apr 9 2009
Gold: 4,084.84
Feb 3 2011 05:34am
[QUOTE=paxelsen,3 Feb 2011 12:13]ja det hjælper med at ha lidt forskelig og spille med hehe :D[/QUOTE]

Ja, det er alt afhængig af hvordan man selv foretrækker at spille. Der er jo fordele ved begge måder.

[QUOTE=KingZize,3 Feb 2011 12:34]Nå drenge. er ked af at sige det her ...... men..

Jeg får ikke den første monk, da jeg skal til KBH. senere idag. og være indtil mandag..
Sååe jeg er nok afk fra senere idag til mandag aften ;D
So Sorry :P[/QUOTE]


Det vidste vi jo godt, - Det der er sikkert er, at jeg får den første Ninja.

This post was edited by Chestk on Feb 3 2011 05:36am
Member
Posts: 23,973
Joined: Dec 16 2007
Gold: 2,000.00
Feb 3 2011 05:55am
[QUOTE=Chestk,3 Feb 2011 13:34][QUOTE=paxelsen,3 Feb 2011 12:13]ja det hjælper med at ha lidt forskelig og spille med hehe :D[/QUOTE]

Ja, det er alt afhængig af hvordan man selv foretrækker at spille. Der er jo fordele ved begge måder.

[QUOTE=KingZize,3 Feb 2011 12:34]Nå drenge. er ked af at sige det her ...... men..

Jeg får ikke den første monk, da jeg skal til KBH. senere idag. og være indtil mandag..
Sååe jeg er nok afk fra senere idag til mandag aften ;D
So Sorry :P[/QUOTE]


Det vidste vi jo godt, - Det der er sikkert er, at jeg får den første Ninja.[/QUOTE]

lol.. nej den tager jeg sku.. inc lock
Member
Posts: 20,685
Joined: Apr 9 2009
Gold: 4,084.84
Feb 3 2011 06:32am
[QUOTE=KingZize,3 Feb 2011 13:55][QUOTE=Chestk,3 Feb 2011 13:34][QUOTE=paxelsen,3 Feb 2011 12:13]ja det hjælper med at ha lidt forskelig og spille med hehe :D[/QUOTE]

Ja, det er alt afhængig af hvordan man selv foretrækker at spille. Der er jo fordele ved begge måder.

[QUOTE=KingZize,3 Feb 2011 12:34]Nå drenge. er ked af at sige det her ...... men..

Jeg får ikke den første monk, da jeg skal til KBH. senere idag. og være indtil mandag..
Sååe jeg er nok afk fra senere idag til mandag aften ;D
So Sorry :P[/QUOTE]


Det vidste vi jo godt, - Det der er sikkert er, at jeg får den første Ninja.[/QUOTE]

lol.. nej den tager jeg sku.. inc lock[/QUOTE]

Som sagt er jeg vidst den eneste her i denne guild som har haft den før, - som kom igen :D

Men må indrømme at jeg er godt tilfreds med 2x Pallys, gerne Pally på alle mænd
Member
Posts: 7,994
Joined: Oct 22 2007
Gold: 100.95
Feb 3 2011 06:41am
var vidst også heldigt den måde det skete på :D

Men det er fedt er pisse nice for dig :)

håber da alle får det så rykker vi
Member
Posts: 20,685
Joined: Apr 9 2009
Gold: 4,084.84
Feb 3 2011 06:57am
Quote (KONG3N @ 3 Feb 2011 14:41)
var vidst også heldigt den måde det skete på :D

Men det er fedt er pisse nice for dig :)

håber da alle får det så rykker vi


Håber bare på at der er en som får Alchemist, det vil virkelig fremme folks opmærksomhed til Firehawks.

- Men ja, jeg er helt enig og vi er allerede noget et godt stykke af vejen.
Member
Posts: 12,867
Joined: Mar 10 2004
Gold: 573.84
Feb 3 2011 07:05am
Quote (Chestk @ 3 Feb 2011 13:57)
Håber bare på at der er en som får Alchemist, det vil virkelig fremme folks opmærksomhed til Firehawks.

- Men ja, jeg er helt enig og vi er allerede noget et godt stykke af vejen.


:D
Member
Posts: 7,994
Joined: Oct 22 2007
Gold: 100.95
Feb 3 2011 07:15am
Quote (Chestk @ 3 Feb 2011 13:57)
Håber bare på at der er en som får Alchemist, det vil virkelig fremme folks opmærksomhed til Firehawks.

- Men ja, jeg er helt enig og vi er allerede noget et godt stykke af vejen.


Ja præcis :D
Member
Posts: 1,725
Joined: Aug 27 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Feb 3 2011 10:32am
Jeg har ikke så meget tid idag til at spille desværre,, held og lykke med climbs !
Member
Posts: 20,685
Joined: Apr 9 2009
Gold: 4,084.84
Feb 3 2011 02:13pm
Kom lige til at tænke på noget sjovt :D

28 Nov 2009 12:19 paxelsen Member Left


hehe
Member
Posts: 12,867
Joined: Mar 10 2004
Gold: 573.84
Feb 3 2011 02:27pm
Quote (Chestk @ 3 Feb 2011 21:13)
Kom lige til at tænke på noget sjovt :D

28 Nov 2009 12:19  paxelsen  Member Left


hehe


hehe :D not sjov og jeg kom lige i tanke om at du måske vil prøve snart :D

This post was edited by paxelsen on Feb 3 2011 02:34pm
Go Back To LS Guild Chat Topic List
Prev1604605606607608676Next
Closed New Topic