[QUOTE=Chestk,3 Feb 2011 13:34][QUOTE=paxelsen,3 Feb 2011 12:13]ja det hjælper med at ha lidt forskelig og spille med hehe :D[/QUOTE]
Ja, det er alt afhængig af hvordan man selv foretrækker at spille. Der er jo fordele ved begge måder.
[QUOTE=KingZize,3 Feb 2011 12:34]Nå drenge. er ked af at sige det her ...... men..
Jeg får ikke den første monk, da jeg skal til KBH. senere idag. og være indtil mandag..
Sååe jeg er nok afk fra senere idag til mandag aften ;D
So Sorry :P[/QUOTE]
Det vidste vi jo godt, - Det der er sikkert er, at jeg får den første Ninja.[/QUOTE]
lol.. nej den tager jeg sku.. inc lock