d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > d2jsp > Ladder Slasher > LS Guild Chat > ►firehawks◄ Recruiting And Guild Chat
Prev1603604605606607676Next
Closed New Topic
Member
Posts: 12,867
Joined: Mar 10 2004
Gold: 573.84
Feb 2 2011 03:13pm
Quote (KingZize @ 2 Feb 2011 22:10)
14 gps på en dag er okay :D


ja det er nice :D
Member
Posts: 1,725
Joined: Aug 27 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Feb 2 2011 03:14pm
Quote (paxelsen @ Feb 2 2011 11:13pm)
ja det er nice :D


tror i ikke de store guilds tit laver omkring 15-20 stks pr dag ?
Member
Posts: 20,684
Joined: Apr 9 2009
Gold: 4,444.84
Feb 3 2011 01:26am
Quote (ADHD @ 2 Feb 2011 23:12)
Synes det er synd at spille på flere ? vil hellere bare have profidence på en mand, så det bliver højere, istedet for low ranks på flere chars :)

gang i den ?


Jeg spiller på 2 mænd nu - da jeg også vil fokusere på prof.


Quote (ADHD @ 2 Feb 2011 23:14)
tror i ikke de store guilds tit laver omkring 15-20 stks pr dag ?


Det er langt fra alle og hver dag de laver så mange, alt afhængig af nogle består.

Member
Posts: 12,867
Joined: Mar 10 2004
Gold: 573.84
Feb 3 2011 04:08am
nogle der er klar på at spille lidt
Member
Posts: 20,684
Joined: Apr 9 2009
Gold: 4,444.84
Feb 3 2011 04:10am
Quote (paxelsen @ 3 Feb 2011 12:08)
nogle der er klar på at spille lidt


Om en time er jeg :) - Se om du kan være inde for min rækkevidde ven. Ellers er der jo altid level 1:D

Det burde du have - for hold kæft du har mange mænd oppe. :thumbsup:

This post was edited by Chestk on Feb 3 2011 04:11am
Member
Posts: 12,867
Joined: Mar 10 2004
Gold: 573.84
Feb 3 2011 04:13am
Quote (Chestk @ 3 Feb 2011 11:10)
Om en time er jeg :) - Se om du kan være inde for min rækkevidde ven. Ellers er der jo altid level 1:D

Det burde du have - for hold kæft du har mange mænd oppe.  :thumbsup:


ja det hjælper med at ha lidt forskelig og spille med hehe :D
Member
Posts: 1,725
Joined: Aug 27 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Feb 3 2011 04:14am
Quote (paxelsen @ Feb 3 2011 12:13pm)
ja det hjælper med at ha lidt forskelig og spille med hehe :D


Jeg holder mig sku til en :)

så kan jeg poste når der ikke er nogen gode baner hehe
Member
Posts: 12,867
Joined: Mar 10 2004
Gold: 573.84
Feb 3 2011 04:17am
Quote (ADHD @ 3 Feb 2011 11:14)
Jeg holder mig sku til en :)

så kan jeg poste når der ikke er nogen gode baner hehe


:D
Member
Posts: 23,973
Joined: Dec 16 2007
Gold: 2,000.00
Feb 3 2011 04:34am
Nå drenge. er ked af at sige det her ...... men..












Jeg får ikke den første monk, da jeg skal til KBH. senere idag. og være indtil mandag..
Sååe jeg er nok afk fra senere idag til mandag aften ;D
So Sorry :P
Member
Posts: 12,867
Joined: Mar 10 2004
Gold: 573.84
Feb 3 2011 04:41am
Quote (KingZize @ 3 Feb 2011 11:34)
Nå drenge. er ked af at sige det her ...... men..












Jeg får ikke den første monk, da jeg skal til KBH. senere idag. og være indtil mandag..
Sååe jeg er nok afk fra senere idag til mandag aften ;D
So Sorry :P


jeg har jo også sagt jeg får den første :D håber jeg da hehe
Go Back To LS Guild Chat Topic List
Prev1603604605606607676Next
Closed New Topic