Quote (ADHD @ 2 Feb 2011 23:12)
Synes det er synd at spille på flere ? vil hellere bare have profidence på en mand, så det bliver højere, istedet for low ranks på flere chars

gang i den ?
Jeg spiller på 2 mænd nu - da jeg også vil fokusere på prof.Quote (ADHD @ 2 Feb 2011 23:14)
tror i ikke de store guilds tit laver omkring 15-20 stks pr dag ?
Det er langt fra alle og hver dag de laver så mange, alt afhængig af nogle består.