d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > d2jsp > Ladder Slasher > LS Guild Chat > ►firehawks◄ Recruiting And Guild Chat
Prev1600601602603604676Next
Closed New Topic
Member
Posts: 1,725
Joined: Aug 27 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Feb 2 2011 05:00am
damn, så kom jeg sku ikke i skole idag, kom for sent i seng xD

så det blev en pjæk dag, hvad skal i ha gang i ?
Member
Posts: 7,994
Joined: Oct 22 2007
Gold: 100.95
Feb 2 2011 05:03am
Quote (ADHD @ 2 Feb 2011 12:00)
damn, så kom jeg sku ikke i skole idag, kom for sent i seng xD

så det blev en pjæk dag, hvad skal i ha gang i ?


Heh :)

Skal have en ven over til noget fifa :D
Member
Posts: 20,685
Joined: Apr 9 2009
Gold: 4,084.84
Feb 2 2011 05:08am
Quote (ADHD @ 2 Feb 2011 13:00)
damn, så kom jeg sku ikke i skole idag, kom for sent i seng xD

så det blev en pjæk dag, hvad skal i ha gang i ?


Sikke noget. Kom også sent i seng i går, men jeg blev dog tvunget i skole.

Så det jeg har gang i er Engelsk, men self har jeg tingene/lektierne i orden, så jeg styre lige timen.

Men snart er jeg igang med en seriøs omgang Slashing
Member
Posts: 1,725
Joined: Aug 27 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Feb 2 2011 05:15am
Quote (Chestk @ Feb 2 2011 01:08pm)
Sikke noget. Kom også sent i seng i går, men jeg blev dog tvunget i skole.

Så det jeg har gang i er Engelsk, men self har jeg tingene/lektierne i orden, så jeg styre lige timen.

Men snart er jeg igang med en seriøs omgang Slashing


haha fair nok,,

Quote (KONG3N @ Feb 2 2011 01:03pm)
Heh :)

Skal have en ven over til noget fifa  :D


jeg skal ud i køkkenet og fikse nået morgenmad, er bare lige midt i slasher, nogen af jer ved lvl 57 ?
Member
Posts: 23,973
Joined: Dec 16 2007
Gold: 2,000.00
Feb 2 2011 05:15am
Quote (paxelsen @ 2 Feb 2011 11:40)
måske godt nyt http://beep.tv2.dk/entry.php/id-358488.html

Efter 11 års ventetid ser det ud til, at Diablo III kommer ud på butikshylderne i 2011. Udviklerne bag har netop frigivet en håndfuld skærmbilleder fra spillet.


Det bliver awesome.. Så noget på nettet i sommers om det ville komme sidst i marts måned.. så det håber jeg stadig på :D

Quote (KONG3N @ 2 Feb 2011 13:03)
Heh :)

Skal have en ven over til noget fifa :D


Hvornår ??-

vi skal snart game lidt mod hinanden
Member
Posts: 7,994
Joined: Oct 22 2007
Gold: 100.95
Feb 2 2011 05:22am
Quote (KingZize @ 2 Feb 2011 12:15)
Det bliver awesome.. Så noget på nettet i sommers om det ville komme sidst i marts måned.. så det håber jeg stadig på :D



Hvornår ??-

vi skal snart game lidt mod hinanden


Vi er klar :D

her om en 1 times tid så er vi online hele dagen
Member
Posts: 23,973
Joined: Dec 16 2007
Gold: 2,000.00
Feb 2 2011 05:23am
Quote (KONG3N @ 2 Feb 2011 13:22)
Vi er klar :D

her om en 1 times tid så er vi online hele dagen


:D

hmm havde du SLET ikk spillet kariarre?
Member
Posts: 7,994
Joined: Oct 22 2007
Gold: 100.95
Feb 2 2011 05:34am
Quote (KingZize @ 2 Feb 2011 12:23)
:D

hmm havde du SLET ikk spillet kariarre?


Nej spiller kun online :)
Member
Posts: 23,973
Joined: Dec 16 2007
Gold: 2,000.00
Feb 2 2011 05:35am
Quote (KONG3N @ 2 Feb 2011 13:34)
Nej spiller kun online :)


ved du tilfældigvis hvordan man skifter ud og laver hold opstilling i kariarre :)
Member
Posts: 7,994
Joined: Oct 22 2007
Gold: 100.95
Feb 2 2011 06:19am
Quote (KingZize @ 2 Feb 2011 12:35)
ved du tilfældigvis hvordan man skifter ud og laver hold opstilling i kariarre :)


nej ikke rigtigt.. :(

bare en en udfordring :D når du er klar
Go Back To LS Guild Chat Topic List
Prev1600601602603604676Next
Closed New Topic