d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > d2jsp > Ladder Slasher > LS Guild Chat > ►firehawks◄ Recruiting And Guild Chat
Prev1599600601602603676Next
Closed New Topic
Member
Posts: 20,685
Joined: Apr 9 2009
Gold: 4,084.84
Feb 1 2011 04:09pm
Quote (paxelsen @ 1 Feb 2011 23:52)
nej det er ikke en formue :D hehe
det samme her
og ja husk så lige og skriv at du har modtaget de 100.fg at du fik dem efter jeres samtale  :wub:  så der er jo ikke noget at smide her ind og blande andre ind i når du jo har fået dem :D

fra lasses log
1. februar 2011 22:00:56 Sendt -100.00 (662.07 -> 562.07) to Chestk (2,029.45 -> 2,129.45)


Ja, men problemet er bare er at han ikke tror på mig. Han sendte dem kun for at slippe for mere diskution - selvom han sendte dem, mente han stadig at havde røvrendt ham. Men det er jo det med at værsætte andre gider bruge tid på dem. Så kan det forklares meget mere simpelt.
Member
Posts: 12,867
Joined: Mar 10 2004
Gold: 573.84
Feb 1 2011 04:18pm
Quote (Chestk @ 1 Feb 2011 23:09)
Ja, men problemet er bare er at han ikke tror på mig. Han sendte dem kun for at slippe for mere diskution - selvom han sendte dem, mente han stadig at havde røvrendt ham. Men det er jo det med at værsætte andre gider bruge tid på dem. Så kan det forklares meget mere simpelt.


stop nu !!!!!!! og gå en side tilbage og svar daniel

This post was edited by paxelsen on Feb 1 2011 04:26pm
Member
Posts: 1,725
Joined: Aug 27 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Feb 1 2011 04:33pm
Så er jeg kommet lvl 56, og vil afslutte for idag, sov godt til jer andre, og håber i snart kommer overens med hinanden :)

Nat nat :wallbash:
Member
Posts: 20,685
Joined: Apr 9 2009
Gold: 4,084.84
Feb 2 2011 01:25am
Quote (KONG3N @ 2 Feb 2011 00:04)
Okay ærlig talt.. hvad fanden sker her.!

hvorfor fanden blande alt det her ind i forum.. søger du opmærksomhed eller sådan noget.. alt det det pis ligger internt..

Så vidt jeg er informeret har han betalt dig pengene for det.
før alt det her på forumet kom op... så fatter virkelig ikke hvorfor det skal postes her
søger du flere post eller bare opmærksomhed ???

og desuden stille han sig bare uforstående over måden den handlen skete på.
ikke at du ville snyde ham.!!


og hvem fanden er FOLK som du påstår der tror du snyder  ??


Opmærksomhed - det da trods alt vores eget topic det her? - Det er bare noget som skal bevises ikke andet. Som om du ikke selv vil blive sur, hvis folk bare blev sure over din hjælp.
- Uforstående, der kan godt nok ikke være noget uklar, prisen var klar 800, så skal han jo bare betale 800, hvis han vil have det sværd. Han burde da bare tro på det jeg siger, istedet for at jeg altid skal bevise det.
.Men stopper da bare med at hjælpe, så er der ikke de her problemer.
Member
Posts: 12,867
Joined: Mar 10 2004
Gold: 573.84
Feb 2 2011 03:40am
måske godt nyt http://beep.tv2.dk/entry.php/id-358488.html

Efter 11 års ventetid ser det ud til, at Diablo III kommer ud på butikshylderne i 2011. Udviklerne bag har netop frigivet en håndfuld skærmbilleder fra spillet.
Member
Posts: 20,685
Joined: Apr 9 2009
Gold: 4,084.84
Feb 2 2011 04:15am
Tror dælme det bliver snart. - De har jo lavet alle 5 charathers nu.

Det var en af de bedste nyheder længe, glæder mig godt meget nu
Member
Posts: 7,994
Joined: Oct 22 2007
Gold: 100.95
Feb 2 2011 04:16am
Ærlig talt gør hvad hvad du vil.. der er ingen der siger at du skal stoppe..!!

Btw ja vores egen topic men tror sQ da nok der er andre der herinde også.!! HURRA

Det er sQ da helt fint du hjælper men tingene.. skal bare klare så man begge er forstået med det.. kan da godt være du syntes
at det var helt fint..

Men Jeg ville ALDRIG lade en handle gå gennem 3 pers. Hvis det er havde jeg henvist en
eller købt tingen og så derefter solgt den vidrere


This post was edited by KONG3N on Feb 2 2011 04:17am
Member
Posts: 20,685
Joined: Apr 9 2009
Gold: 4,084.84
Feb 2 2011 04:32am
Quote (KONG3N @ 2 Feb 2011 12:16)
Ærlig talt gør hvad hvad du vil.. der er ingen der siger at du skal stoppe..!!

Btw ja vores egen topic men tror sQ da nok der er andre der herinde også.!! HURRA

Det er sQ da helt fint du hjælper men tingene.. skal bare klare så man begge er forstået med det.. kan da godt være du syntes
at det var helt fint..

Men Jeg ville ALDRIG lade en handle gå gennem 3 pers. Hvis det er havde jeg henvist en
eller købt tingen og så derefter solgt den vidrere


Amen - så må folk have en virkelig dårlig hukommelse, hvis jeg har forklaret dem det flere gange i løbet af samme dag, for at få det helt afklaret.
- Det er da klart at jeg ikke gider hjælpe, hvis folk hverken tror på mig eller værdsætter det jeg gør for dem. -Så ja, det er da i sidste ende mit eget valg, hvis jeg ikke gider mere -men det valg tror jeg, at det fleste vil vælge.

Jeg har aldrig haft problemer med at lave handler gennem 3 personer, - så længe det er helt afklar på forhånd. - I denne her situation var jeg jo bare mellemmand, som skulle finde sværdret og aftale prisen. 2ting, det burde simpelthen ikke kunne misforstås.
Member
Posts: 7,994
Joined: Oct 22 2007
Gold: 100.95
Feb 2 2011 04:36am
Quote (Chestk @ 2 Feb 2011 11:32)
Amen - så må folk have en virkelig dårlig hukommelse, hvis jeg har forklaret dem det flere gange i løbet af samme dag, for at få det helt afklaret.
- Det er da klart at jeg ikke gider hjælpe, hvis folk hverken tror på mig eller værdsætter det jeg gør for dem. -Så ja, det er da i sidste ende mit eget valg, hvis jeg ikke gider mere -men det valg tror jeg, at det fleste vil vælge.

Jeg har aldrig haft problemer med at lave handler gennem 3 personer, - så længe det er helt afklar på forhånd. - I denne her situation var jeg jo bare mellemmand, som skulle finde sværdret og aftale prisen. 2ting, det burde simpelthen ikke kunne misforstås.


Måske nogle har.. det er ikke det jeg prøver at sige.. Jeg siger bare at jeg stiller mig uforstående overfor det skal postet herinde
dine og basses problemer kan da løses internt og der var ingen af os andre der sagde du røvrendte basse.. han sagde bare i starten handlen føltes underligt
Det er alt..
Member
Posts: 20,685
Joined: Apr 9 2009
Gold: 4,084.84
Feb 2 2011 04:51am
Quote (KONG3N @ 2 Feb 2011 12:36)
Måske nogle har.. det er ikke det jeg prøver at sige.. Jeg siger bare at jeg stiller mig uforstående overfor det skal postet herinde
dine og basses problemer kan da løses internt og der var ingen af os andre der sagde du røvrendte basse.. han sagde bare i starten handlen føltes underligt
Det er alt..


Grunden til at posten røg herind, er så at andre kan bevidne, at jeg ikke prøvede at snyde ham "altså via at de SS, som jeg postede igår."
Så ender det ud I, det nærmest er mig som har lavet en fejl, man kan da bare tro på hinanden i stedet for at være så mistroisk.

- Jeg kan virkelig heller ikke forstår, hvordan han kunne føle, at var det underligt, da det eneste var, at han skulle betale 800, som var aftalt og gennemgået mange gange. Det er virkelig nemt at forstå, eller det skulle man det tro.

Forresten var det ham selv som sagde til mig, at han følte sig røvrendt.
Go Back To LS Guild Chat Topic List
Prev1599600601602603676Next
Closed New Topic