d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > d2jsp > Ladder Slasher > LS Guild Chat > ►firehawks◄ Recruiting And Guild Chat
Prev1598599600601602676Next
Closed New Topic
Member
Posts: 20,685
Joined: Apr 9 2009
Gold: 4,084.84
Feb 1 2011 03:23pm
Quote (paxelsen @ 1 Feb 2011 23:20)
lol hvad har i gang i ???


Beviser at jeg ikke prøver at røvrende nogen. Så hvis folk skal være sure over at jeg hjælper dem og stadig tror at jeg vil snyde dem for 100 fg, så fair nok !
Member
Posts: 23,973
Joined: Dec 16 2007
Gold: 2,000.00
Feb 1 2011 03:25pm
rolig nu boys :)
Member
Posts: 12,867
Joined: Mar 10 2004
Gold: 573.84
Feb 1 2011 03:25pm
Quote (Chestk @ 1 Feb 2011 22:23)
Beviser at jeg ikke prøver at røvrende nogen. Så hvis folk skal være sure over at jeg hjælper dem og stadig tror at jeg vil snyde dem for 100 fg, så fair nok !


slap da af hvad sker der ??
Member
Posts: 20,685
Joined: Apr 9 2009
Gold: 4,084.84
Feb 1 2011 03:35pm
Quote (paxelsen @ 1 Feb 2011 23:25)
slap da af hvad sker der ??


Jamen han mener kun at det koster 700 FGs.

Men som i tydeligt kan se, har jeg sendt 100 fgs i forskud fordi "sælgeren" ikke havde nok til at betale fee.
Det er han sur over, og tror at jeg prøver røvrender ham, fordi jeg kræver de sidste 100 fgs dagen efter.

Han skal dælme ikke blive sur på mig, fordi at jeg bruger meget af min tid på at finde udstyr til ham "til rigtig billige priser". Så skal jeg da nok lade vær med det, hvis det er.

Men god nat drenge - hygge hejsa.

This post was edited by Chestk on Feb 1 2011 03:36pm
Member
Posts: 1,725
Joined: Aug 27 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Feb 1 2011 03:40pm
Quote (KingZize @ Feb 1 2011 11:25pm)
rolig nu boys :)


This !
Member
Posts: 12,867
Joined: Mar 10 2004
Gold: 573.84
Feb 1 2011 03:43pm
Quote (Chestk @ 1 Feb 2011 22:35)
Jamen han mener kun at det koster 700 FGs.

Men som i tydeligt kan se, har jeg sendt 100 fgs i forskud fordi "sælgeren" ikke havde nok til at betale fee.
Det er han sur over, og tror at jeg prøver røvrender ham, fordi jeg kræver de sidste 100 fgs dagen efter.

Han skal dælme ikke blive sur på mig, fordi at jeg bruger meget af min tid på at finde udstyr til ham "til rigtig billige priser". Så skal jeg da nok lade vær med det, hvis det er.

Men god nat drenge - hygge hejsa.


jeg tror det var for de du ikke sage noget til ham igår og så lige pludselig siger til ham idag at han skylder dig 100.fg :D men rolige nu i finder nok ud af det :D
Member
Posts: 23,973
Joined: Dec 16 2007
Gold: 2,000.00
Feb 1 2011 03:44pm
Quote (paxelsen @ 1 Feb 2011 23:43)
jeg tror det var for de du ikke sage noget til ham igår og så lige pludselig siger til ham idag at han skylder dig 100.fg :D men rolige nu i finder nok ud af det :D


tror jeg skam også.. nu er det heldigvis ikk en formue :D
forstår udemærket begge parter..
Member
Posts: 20,685
Joined: Apr 9 2009
Gold: 4,084.84
Feb 1 2011 03:50pm
Quote (paxelsen @ 1 Feb 2011 23:43)
jeg tror det var for de du ikke sage noget til ham igår og så lige pludselig siger til ham idag at han skylder dig 100.fg :D men rolige nu i finder nok ud af det :D


Det skal lige siges at fortalte ham udemærket at det kostede 800. Jeg ringede endda mens jeg var på arbejde, og senere tog hjem til ham og forklarede at det kostede 800. Så der kan umuligt være nogen tvivl.
Hvis han ikke vil give 800 - så skal jeg med glæde købe det tilbage da det saktens kan sælges for mere.

Nu er det ikke beløbet jeg tænker på, men princippet af at han tror og holder fast at jeg vil snyde ham.
Member
Posts: 12,867
Joined: Mar 10 2004
Gold: 573.84
Feb 1 2011 03:52pm
Quote (KingZize @ 1 Feb 2011 22:44)
tror jeg skam også.. nu er det heldigvis ikk en formue :D
forstår udemærket begge parter..


nej det er ikke en formue :D hehe
det samme her
og ja husk så lige og skriv at du har modtaget de 100.fg at du fik dem efter jeres samtale :wub: så der er jo ikke noget at smide her ind og blande andre ind i når du jo har fået dem :D

fra lasses log
1. februar 2011 22:00:56 Sendt -100.00 (662.07 -> 562.07) to Chestk (2,029.45 -> 2,129.45)

This post was edited by paxelsen on Feb 1 2011 03:54pm
Member
Posts: 7,994
Joined: Oct 22 2007
Gold: 100.95
Feb 1 2011 04:04pm
Okay ærlig talt.. hvad fanden sker her.!

hvorfor fanden blande alt det her ind i forum.. søger du opmærksomhed eller sådan noget.. alt det det pis ligger internt..

Så vidt jeg er informeret har han betalt dig pengene for det.
før alt det her på forumet kom op... så fatter virkelig ikke hvorfor det skal postes her
søger du flere post eller bare opmærksomhed ???

og desuden stille han sig bare uforstående over måden den handlen skete på.
ikke at du ville snyde ham.!!


og hvem fanden er FOLK som du påstår der tror du snyder ??

Go Back To LS Guild Chat Topic List
Prev1598599600601602676Next
Closed New Topic