Quote (Luvve @ 18 May 2010 19:24)
I can't stop you Óli, but fan jag vill att du stannar, men det är klart att det är en större guild osv,
men vi är faktiskt 7 aktiva slashers, alla är gm och nice

jaja, ska inte snacka om sånt som folket redan vet om
Vill bara att du stannar helt enkelt , sen är det upp till dig!

men en är liksom inaktiv, och två av dom har jag aldrig sett. varken ingame eller här i chatten

så då är vi fyra.. fyra jävligt awesome slashare, men fortfarande bara fyra.