Quote (n1ghtm4r3 @ 8 Jan 2012 15:15)
hehe

jag somna framför datorn igår när jag försökte hålla mig vaken xD Somna vid 14.30 och sen blev jag väckt vid 15.30 och åkte hem från lanet. men sen då ja kom hem lyckades jag inte hålla mig vaken utan somnade dirr och vaknade sen igen vid midnatt och varit vaken sen dess.
haha, jag la mig i soffan och kollade på "greedy" lr vafan filmen hette ;P
såg klart den och somna i eftertexterna, gick upp runt ~halv 12 igårkväll xD
Nu sitter jag fortf här och ser dum ut ^^