Quote (Chestk @ Sun, 24 May 2009, 12:32)
hehe, det squ nok du. (: tror alligevel kampen kommer live på en af kanalerne.
så er det jo kun stemningen og hyggen med jer, jeg kommer til at gå glip af..
Jaa.. men det er bare noget andet end at sidde hjemme