d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > d2jsp > Ladder Slasher > LS Guild Chat > ►firehawks◄ Recruiting And Guild Chat
Prev14445464748676Next
Closed New Topic
Member
Posts: 20,684
Joined: Apr 9 2009
Gold: 4,444.84
May 24 2009 04:30am
jeg var der først ^^
Member
Posts: 7,994
Joined: Oct 22 2007
Gold: 100.95
May 24 2009 05:01am
Quote (Chestk @ Sun, 24 May 2009, 10:30)
jeg var der først ^^


Held :P

Ej ehe
Member
Posts: 20,684
Joined: Apr 9 2009
Gold: 4,444.84
May 24 2009 05:45am
skal i slet ikke spille idag?
Member
Posts: 7,994
Joined: Oct 22 2007
Gold: 100.95
May 24 2009 05:57am
Quote (Chestk @ Sun, 24 May 2009, 11:45)
skal i slet ikke spille idag?


Vi skal ud på stadion idag ;D
Member
Posts: 20,684
Joined: Apr 9 2009
Gold: 4,444.84
May 24 2009 06:05am
hvad er det, og hvad skal i der?
Member
Posts: 7,994
Joined: Oct 22 2007
Gold: 100.95
May 24 2009 06:11am
Quote (Chestk @ Sun, 24 May 2009, 12:05)
hvad er det, og hvad skal i der?


Vi skal ud og se AGF - BRØNDBY
Member
Posts: 20,684
Joined: Apr 9 2009
Gold: 4,444.84
May 24 2009 06:13am
kun dig og basse?
hvornår spiller de?
Member
Posts: 7,994
Joined: Oct 22 2007
Gold: 100.95
May 24 2009 06:18am
Quote (Chestk @ Sun, 24 May 2009, 12:13)
kun dig og basse?
hvornår spiller de?


Og min far.. De spiller her kl. 17
Member
Posts: 20,684
Joined: Apr 9 2009
Gold: 4,444.84
May 24 2009 06:21am
er der flere beletter? (: for så vil jeg gerne joine, -selfølgelig først på jeres tilladelse?
Member
Posts: 7,994
Joined: Oct 22 2007
Gold: 100.95
May 24 2009 06:24am
Quote (Chestk @ Sun, 24 May 2009, 12:21)
er der flere beletter? (: for så vil jeg gerne joine, -selfølgelig først på jeres tilladelse?


Tror ikke det kan lade sig gøre nu desværre... skulle vi ha fundet ud af tidliger
Go Back To LS Guild Chat Topic List
Prev14445464748676Next
Closed New Topic