[QUOTE=ItsLotd,Thu, May 7 2009, 03:38am]:Ph34r: Você está falando sobre mim! :Ph34r:[/QUOTE]

ele sabe ...
[QUOTE=Bob888,Thu, May 7 2009, 03:05am]Eu Nao sei é quem voce é falando sobre ... Eu muito confuso HEHEHE

Eu é assim mau.
[QUOTE=gothnacht,Wed, May 6 2009, 09:54pm]ai que lindooooooooooooo!! adoro ver você escrevendo em português, tem erro sim mas isso não importa, é fofo do mesmo jeito dan

HAHAHAHA... I know I have errors and I know its so "Fofo e Lindo" when I escrevar em portuguese ... IIIIIIIIIII TRYYYYYYYY :"D HEHEHE[/QUOTE]
How can i say it, from what i understand on the other quote u made, u were trying to compare our portuguese?
And i said u shouldnt cause im portuguese, mother language.
I was also saying that your doing fine cause there some portuguese and brasilian that wrote alot worse than you did and it's their mother language

Agora deixa Fugir Que o Zach percebe ou então traduziu a frase no google
This post was edited by SuioMdl on May 6 2009 08:47pm