Quote (n1ghtm4r3 @ 25 Apr 2013 20:41)
Dom är inte laddade ( dvs att vi mantlat och har en patron i loppet ) Men vi har 10 patroner i varje magasin så utifall om nöden kräver det så kan vi försvara oss. Så både ja och nej på din fråga

Det är ju skarp ammunition som vi har men inte laddat så vi bara kan osäkra och avfyra. De är ju massa regler och paragrafer som ska följas de här med skyddsvaktsbevakning. Eskaleringstrappan som de kallas. Väktare och folk inom sån bransch känner nog till den.
Först ska man ju med orb be personen i fråga avlägsna sig från platsen, sen använda sig av fysiskt "våld" att föra bort personen och sista utvägen är då att använda sig av vapnet och avfyra det om så nöden kräver.
åfan där ser man, sånt man alltid har funderat på
hade ingen aning om att du skulle till stockholm och göra just detta
