Quote (x17 @ 18 Jun 2013 21:56)
"Skam den som ger sig"
Gör som med spriten, på't igen!
Ja men jag tänkte först tugga på till lvl 80 men då blev det 85 och sedan var det ju jävligt synd att man kört så länge och då fortsatte man och nu har man ont i armen lol...
E: har ni någon gubbe vid 71 så kan ni få känna på det (kan joina gruppen) 100% risk att rippa
This post was edited by RabbitRoyal on Jun 18 2013 02:06pm