Quote (Graal @ Sat, 21 Jun 2008, 22:36)
I believe in miracles,when you came along .....
Van persie for the second goal!
Hmm, iig nog 30 minuten spelen nu... wordt wel spannend.
Als 't penalties wordt dan hebben we 'm in de zak

'Afk, taking a shit... excitement is getting to me
This post was edited by eekzie on Jun 21 2008 02:38pm